06.02.2013

آلت الله آملی لاریجانی: ادعاهای احمدی نژاد را «افترا» و «جرم» می دانم ولی در تبعیت از رهبری سکوت می کنم

عصرایران: فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعيت از اوامر مقام معظم رهبري (دامت بركاته) سكوت مي‌كنم و در فرصتي ديگر به تفصيل درباب آن سخن خواهم گفت و ماهيت جريان انحرافي و فتنه و فساد اقتصادي و عقيدتي و عملي آنان را فاش خواهم كرد.
عصرایران – رئیس قوه قضائیه درباره ادعاهای محمود احمدی نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار گفت که در شرایط کنونی سکوت می کند تا در فرصتی دیگر ، به تفصیل در این باره مسائلی را فاش سازد.

به گزارش عصرایران به نقل از اداره‌كل روابط‌عمومي و تشريفات قوه قضاييه، آيت‌الله آملي‌لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي گفت:‌ انقلاب اسلامي ايران روحيه خودباوري را به مردم ايران بازگرداند و ضماير الهي را بيدار كرد.

آيت‌الله آملي لاريجاني احياي ساير ارزش‌هاي الهي از جمله ايثار و ازخودگذشتگي، جهاد في‌سبيل‌الله، استقلال، آزادي و عدالت را از بركات انقلاب اسلامي اعلام كرد و گفت:‌ مردم با قيام خود به مجاهده با ظلم و ستم پرداختند و در كنار تمام مشكلاتي كه براي جمهوري اسلامي ايران از روز اول انقلاب پديد آمد، باز هم مردم همچنان پشتيبان انقلاب خويش بوده و هستند.

آيت‌الله آملي لاريجاني در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه در روز يكشنبه در مجلس رخ داد، به كام ملت بسيار تلخ بود و اينجانب با اين‌كه نسبت‌هاي رئيس‌جمهور در مورد قضات محترم قوه قضاييه و نمايندگان محترم مجلس و روساي قوا را كذب و افترا و برخلاف تمام موازين شرعي و قانوني و جرم مي‌دانم، فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعيت از اوامر مقام معظم رهبري (دامت بركاته) سكوت مي‌كنم و در فرصتي ديگر به تفصيل درباب آن سخن خواهم گفت و ماهيت جريان انحرافي و فتنه و فساد اقتصادي و عقيدتي و عملي آنان را فاش خواهم كرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates