03.07.2014

واکنش “تایمز” به کپی برداری صداوسیما از سریال امریکایی

تدبیر: “هفت سنگ” به کارگردانی “علیرضا بذرافشان” ساخته شده که روایت زوج جوانی است که در پی پذیرش سرپرستی یک کودک هستند و روایت زوج دیگری است که نسبت به پسر جوان شان حساسیت بالایی دارند
واکنش

گروه فرهنگ تدبیر: طرفداران سریال امریکایی “مدرن فمیلی” در امریکا و دیگر کشورهای جهان شاید هرگز به برنامه های تلویزیونی شبکه های ایران توجهی نکرده باشند. با این حال، کپی برداری تمامی سکانس های سریال “هفت سنگ” که از شبکه سه سیما پخش می شود توجه نشریه “تایمز” را به خود جلب کرده است.

به گزارش “تدبیر”، نشریه “تایمز” ضمن انتشار صحنه هایی از مشابهت سکانس های سریال ایرانی “هفت سنگ” با سریال امریکایی “مدرن فمیلی” می نویسد:”تمامی سکانس های سریال “هفت سنگ” کپی برداری شده از سریال امریکایی “مدرن فمیلی” هستند. با این تفاوت که بومی شده اند و متناسب با شرایط اجتماعی ایران تصویربرداری شده اند.” نشریه “تایمز” در ادامه با انتشار تصاویری از بخش هایی از سریال “هفت سنگ” به مقایسه مشابهت آن با “مدرن فمیلی” پرداخته و علت بروز چنین مسئله ای را نبود قانون “کپی رایت” در ایران می داند.

“هفت سنگ” به کارگردانی “علیرضا بذرافشان” ساخته شده که روایت زوج جوانی است که در پی پذیرش سرپرستی یک کودک هستند و روایت زوج دیگری است که نسبت به پسر جوان شان حساسیت بالایی دارند. “مهدی سلطانی”، “بهنام تشکر”، “شبنم مقدمی”، “الهام پاوه نژاد”، “فرناز رهنما”، “محمود پاک نیت” و “پرویز پور حسینی” از جمله بازیگران این سریال هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates