07.02.2013

مقام مزخرف رهبری: مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند

فرارو: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: مسئولین مصالح کشور را حفظ کنند و این بد اخلاقی هایی که دیده می شود را کنار بگذارند.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همزمان با سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷، صبح امروز(پنجشنبه) جمعی از فرماندهان، مسئولان و كاركنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره)، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با ایشان هشدار دادند: مسئولین مصالح کشور را حفظ کنند و این بد اخلاقی هایی که دیده می شود را کنار بگذارند.

ایشان افزودند: در آینده درباره این بداخلاقی ها با مردم صحبت خواهم کرد.

رهبرانقلاب با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاكره از سوی آمريكاييها فرمودند: سياست خاورميانه ای آمريكا دچار شكست شده و آمريكاييها احتياج دارند برگ برنده ای رو كنند. برگ برنده آنها كشاندن ايران پای ميز مذاكره است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: من دیپلمات نیستم، من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه میگویم. شما (آمریكاییها) اسلحه را مقابل ایران میگیرید و میخواهید مذاكره كنید، ملت ایران مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد.

رهبرانقلاب در ادامه فرمودند: عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاكره آمریكا خوشحال میشوند؛ مذاكره مشكلی را حل نمیكند. امروز اگر كسانی بخواهند سلطه آمریكا را مجددا دركشور برقرار كنند، ملت گریبان آنها را خواهد گرفت.

تکمیل می‌شود…

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates