11.07.2014

احمد جنتی٬ امام جمعه موقت تهران: برخی فشار‌ها مانع از محاکمه یکی از سران فتنه شده است

دیگربان: احمد جنتی٬ امام جمعه موقت تهران از تلاش جریانی برای «تاخیر» در محاکمه یکی از «سران فتنه» که به گفته وی «پرونده بزرگی» دارد انتقاد و اظهار امیدواری کرده که این فرد به‌ زودی محاکمه شود

آقای جنتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفته «فشار‌ها» برای به تعویق افتادن محاکمه این فرد مانع از اجرای «عدالت» شده است.

دبیر سورای نگهبان نامی از این فرد نبرده٬ اما به نظر می‌رسد منظور وی محمد حاتمی باشد که در دو هفته گذشته حملات علیه وی به‌ طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

این حملات پس از آنکه به گفته جواد کریمی قدوسی٬ علی خامنه‌ای در جلسه با گروهی از نمایندگان خاتمی را «یاغی» معرفی کرد و خواستار اعمال محدودیت عبیه وی شد٬ آغاز شده است.

احمد جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از دولت حسن روحانی از اینکه با شعار «اعتدال» به «سران فتنه» چراغ سبز نشان داده شده٬ اظهار تاسف کرده است.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرده «عده‌ای فکر می‌کنند اعتدال یعنی اینکه با دشمن یا عناصرش برخورد نکنیم.»

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به «حذف نیرو‌های انقلابی» اعتراض کرده و گفته تلاش برای بازگشت کسانی که در وقایع سال ۸۸ دست داشته‌اند٬ نوعی «دهن‌کجی» است.

اظهارات احمد جنتی در شرایطی بیان شده که بیش از سه سال است که جمهوری اسلامی به خواست‌ها برای تعیین تکلیف میرحسین موسوی و مهدی کروبی بی‌اعتنایی می‌کند.

موسوی و کروبی بیش از سه سال است که بدون تشکیل دادگاه یا صدور حکم قضایی در حصر خانگی به‌سر می‌برند و علی خامنه‌ای نیز با لغو حصر آن‌ها مخالفت کرده است.

آقای خامنه‌ای گفته که اگر موسوی و کروبی محاکمه شوند٬ احکام سنگینی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates