12.07.2014

منتجب نیا خطاب به آیت الله مصباح: بگویم چندباربه انگلیس رفته اید وباچه کسانی دیدار کرده اید؟

عصرایران: منتجب‌نیا خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: وعده‌های شما محقق نمی‌شود مگر آنکه همراهان شما، همراهان فکری شما هم باشند. چرا کسانی را که با دولت گذشته بودند و شما را قبول ندارند، تحمل می‌کنید؟ دولت گذشته بر دروغ، اختلاس و تهمت پایه‌گذاری شده بود. مسئولیت‌های کلیدی را به آنها ندهید.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: کسانی که از حزب می‌ترسند، می‌خواستند در غیاب احزاب، اختلاس‌های سه هزار میلیاردی کنند و اموال مردم را به تاراج ببرند وگرنه حزب یعنی چشم و گوش مردم و حکومتی که از حزب بترسد ریگی به کفش دارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین منتجب‌نیا در جمع برخی از اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه “بزرگان ما همواره گفته‌اند جامعه ما جامعه سیاسی است”، اظهار کرد: مردم ما مردم رشدیافته سیاسی هستند و می‌خواهند فعالیت سیاسی کنند.

وی با بیان اینکه “فعالیت سیاسی باید قانون‌مند باشد و قانون‌مندی فعالیت‌های سیاسی، کار حزبی است”، افزود: چرا برخی نگران و دلواپس کار و فعالیت حزبی هستند؟ آنهایی که از حزب می‌ترسند می‌خواستند در غیاب احزاب اختلاس‌های سه هزار میلیاردی کنند و اموال مردم را به تاراج ببرند وگرنه حزب یعنی چشم و گوش مردم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه “حکومتی که از حزب بترسد ریگی به کفش دارد”، تصریح کرد: با صدای بلند عرض می‌گویم هر مسئولی در کشور که از تحزب بترسد، حتماً و مسلماً خیال شیطانی دارد.

منتجب‌نیا در ادامه با اشاره به تعریف خود از اصلاحات، تاکید کرد: اصلاحات شعار انبیا است و آنهایی که از کلمه اصلاح می‌ترسند یعنی یا می‌خواهند فساد کنند یا می‌خواهند درجا بزنند یا اینکه قصد ارتجاع دارند. ریشه فکری ما از عقلا و سیره نورانی پیامبران و امامان است. اصلاح‌طلبی یک حرکت ریشه‌دار، تاریخی و دینی است.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه “اتحاد، عامل پیروزی ما در انتخابات سال 1392 بود”، خطاب به دلواپسان گفت: رقبای ما با ایجاد احزاب ساختگی قصد دارند بین ما تفرقه بیاندازند. در کجای دنیا یک اقلیت می‌تواند گستاخی کند و جلوی رأی مردم بایستند و منتخب مردم را تحت فشار قرار دهد؟ شما از کجا آمدید؟ چه کسی به شما حق داده به منتخب مردم توهین کنید؟ خطاب به شما می‌گویم که وجدان این ملت از افراطیون منزجر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در واکنش به اظهارنظر یکی از روحانیون مبنی بر اینکه آیا رئیس‌جمهور دین خود را از انگلیس آموخته است یا از قم؟ اظهار کرد: سوابق انقلابی رئیس‌جمهور منتخب که مشخص است، اما می‌خواهید من بگویم که شما چند سفر انگلیس و آمریکا رفته‌اید و با چه افرادی جلسه داشته‌اید؟ می‌خواهید پرونده‌تان را بگویم چیست؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه “این افراد به جای آنکه کفاره دهن‌کجی به امام(ره) و مردم را بدهند، اکنون دلواپس شده‌اند”، تصریح کرد: برخی افراد، دلواپس پول و رانت‌های چند هزار میلیاردی هستند که از دست داده‌اند.

منتجب‌نیا با بیان اینکه “دولت روحانی با حمایت تشکیلاتی اصلاح‌طلبان و پشتیبانی ویژه هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی به قدرت رسید”، گفت: ما اصلاح‌طلبان باید با تمام قوا از این دولت حمایت کنیم. از همان ابتدا هم گفته بودیم به دنبال سهم‌خواهی از این دولت نیستیم و تنها انتظار ما این است که رئیس‌جمهور به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رئیس‌جمهور و جمعی از اصلاح‌طلبان که چند روز قبل همراه با مراسم افطار به میزبانی حسن روحانی برگزار شد، گفت: روحانی به ما گفت که “تا پای جان برای تحقق بخشیدن به آنچه به مردم وعده داده بودم، می‌ایستم”.

منتجب‌نیا خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: وعده‌های شما محقق نمی‌شود مگر آنکه همراهان شما، همراهان فکری شما هم باشند. چرا کسانی را که با دولت گذشته بودند و شما را قبول ندارند، تحمل می‌کنید؟ دولت گذشته بر دروغ، اختلاس و تهمت پایه‌گذاری شده بود. مسئولیت‌های کلیدی را به آنها ندهید.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه “بسیار اندوهگین هستیم که در غیاب دبیرکل شجاع و عزیزمان باید فعالیت خود را از سر بگیریم”، از عزم اعضای حزب اعتماد ملی برای از انجام مجدد فعالیت‌ها و گسترده‌تر کردن آن خبر داد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates