20.07.2014

ناطق نوری: جمهوری اسلامی را “موریانه” زده است

رادیوفرانسه: علی‌اکبر ناطق نوری- رئیس دفتر بازرسی رهبر جمهوری اسلامی ایران، از «تملق، چاپلوسی و باندبازی» به عنوان «موریانه»‌هایی نام برد که به جان جمهوری اسلامی افتاده است.

ناطق نوری که شب گذشته در مراسم سالگرد قتل امام اول شیعیان سخنرانی می‌کرد، بدون ذکر نام محمود احمدی‌نژاد و اطرافیانش افزود: «ما یک مرتبه می‌گوییم چندین میلیارد را عده‌ای خوردند و بردند و عده‌ای را نیز در این زمینه دستگیر می‌کنیم، اما مردم هنگامی که دقت می‌کنند می‌بینند هیچ خبری از این مبلغ و افراد دیگر شنیده نمی‌شود.»

ناطق نوری ادامه داد: «یا اعلام نکنید یا اگر چنانچه اینجور مسائل را اعلام می‌کنید، به آن رسیدگی کنید و مردم را نیز در جریان رسیدگی خود قرار دهید و نگذارید که مردم در ابهام و شک باقی بمانند.»

محمود احمدی‌نژاد و برخی از مقام‌های دولت پیشین ایران نظیر محمدرضا رحیمی به فساد مالی گسترده متهم شده‌اند اما هنوز دادگاه درباره پرونده فساد آنها تصمیمی نگرفته است.

این درحالی است که احمدی‌نژاد در جریان مناظره‌های انتخاباتی سال 88، برخی از مقامات جمهوری اسلامی از جمله هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری را به فساد متهم کرد.

پس از این مناظره‌ها، مصطفی ناطق نوری، پسر علی اکبر ناطق نوری که احمدی‌نژاد ثروتمند شدن او را نمونه‌ای از «بی قانونی» خوانده بود، نسبت به اظهارات رئیس جمهور وقت ایران واکنش نشان داد.

خود ناطق نوری نیز با صدور اطلاعیه‌ای احمدی‌نژاد را به «اقدام قضایی» تهدید کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates