23.07.2014

روحانی از وزیر ورزش پرسید تهدید والیبال به خاطر مسئله بانون چقدر جدی است؟!

آفتاب: رئیس جمهور بعد از شنیدن حرف های داورزنی درباره لزوم حضور بانوان به ورزشگاه ها برای تداوم حضور بین المللی والیبالیست ها درباره شدت و ضعف این حساسیت از وزیر ورزش پرس و جو کرد.

در مراسم افطاری دکتر حسن روحانی و جمعی از ورزشکاران ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال این فرصت را پیدا کرد تا از مشکل بزرگ این روزهای والیبال بگوید .

او که در حضور فوتبالی ها به ریس جمهور از اهمیت موفقیت تیمش در خوشنودی مردم سخن گفت و با حرف هایش شوکی را به فوتبالیست های توی سالن وارد کرد ، در قسمتی دیگر از تلاش شان برای تداوم پیشرفت والیبال گفت اما از بحران عدم ورود بانوان به استادیوم ها و تهدید جایگاه والیبال هم سخن گفت. تهدیدی که می تواند سبب شود این جایگاه از دست مان برود. او خواهان مداخله مرد اول اجرایی کشور در زمان مناسب و پیش از سخت شدن کار گفت و تاکید کرد:« امیدوارم کارمان به جایی نرسد که نوش داروی بعد از مرگ سهراب باشد. بعد از مرگ سهراب نشود بعد از صحبتهای رئیس فدراسیون والیبال مازیار ناظمی مجری مراسم خطاب به رییس جمهور گفت :« آقای روحانی از شما تقاضا می کنیم کمک کنید خانم ها با حقظ همه شئونات اسلامی ما به سالن های والیبال برگردند و فرصت جهانی شدن والیبال از دست نرود» در این زمان دکتر روحانی برای لحظاتی با وزیر ورزش و جوانان دکتر گودرزی در این مورد گفت و گو کرد. البته این بحث پیشتر در جلسات هیات دولت هم طرح شده بود و دولت به دنبال این است تا شرح دادن مشکلات بین المللی در گفت و گو با آیات اعظام بتواند به راهکاری برسد که بانوان بتوانند به ورزشگاه های والیبال برگردند البته به طوریکه ارزش های اسلامی هم در بالاترین سطح اجرا شود و دغدغه ها از این بابت هم برطرف شوند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates