09.08.2014

فیس‌بوک و توییتر روحانی تکذیب شد

خودنیس: یک مقام مسئول در روابط عمومی ریاست جمهوری اعلام کرد که صفحات اجتماعی منتسب به حسن روحانی در فیس‌بوک و توییتر متعلق به وی نیست.

این مقام آگاه که خبرگزاری ایسنا از او نام نبرده، گفت : «اخیرا در برخی شبکه های اجتماعی– مجازی صفحه هایی به نام رییس جمهوری فعال شده اند که انتساب این صفحات به ایشان صحت ندارد. به طور مثال و از جمله صفحاتی با آدرس‌های https://twitter.com/drrouhani  و همچنینhttps://facebook.com/pres.rouhani  در شبکه های اجتماعی توئیتر و فیس بوک راه اندازی و فعال شده اند که هر گونه ارتباط یا انتساب آنها به ریاست محترم جمهوری و یا دفتر ایشان تکذیب می‌گردد.»

گفتنی است که این دو صفحه در فیس‌بوک و توییتر، مخاطبان بسیاری را در فضای مجای به خود جلب کرده‌ است و در صفحه فیس‌بوکی که به نام روحانی ساخته شده، بیش از ۱۱۰ هزار مخاطب دارد. صفحه توییتر منتسب به روحانی نیز بیش از ۶۲ هزار مخاطب به خود جلب کرده است.

این مقام آگاه در ریاست جمهوری به صفحه دیگر روحانی در فیس بوک با عنوان: دولت تدبیرو امید به آدرس: https://www.facebook.com/rouhani.ir اشاره ای نکرده که آیا این صفحه هم قلابی بوده یا اینکه متعلق به رئیس دولت تدبیرو امید است. این صفحه بیش از ۲۳۳ هزار مخاطب دارد و در بخش اطلاعات شخصی این صفحه، آدرس رسمی سایت ریاست جمهوری آورده شده است.

در این صفحه تمامی خبرها و عکس‌های مربوط به حسن روحانی از جمله سفرهای استانی او به همراه پوشش کامل خبری و اظهارنظرهای رئیس دولت تدبیرو امید به صورت منظم منتشر می‌شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates