13.08.2014

محمدرضا نقدی با حمله به خانواده هاشمی رفسنجانی: انقلاب نکردیم طاغوت برود٬ طاغوتچه‌ها بیایند

دیگربان: محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج با حمله به اکبر هاشمی رفسنجانی٬ اصلاح‌طلبان و مهدی هاشمی خواستار برگزاری علنی دادگاه‌های مفاسد اقتصادی شد.

آقای نقدی در سخنانی کم‌سابقه در نشست سراسری «پیشکسوتان جهاد و شهادت» گفته مردم ایران انقلاب نکرده‌اند تا «طاغوت برود و طاغوتچه‌ها بیایند. مردم به دنبال تحقق عدالت بودند و هستند.»

وی بی‌آنکه نامی از اکبر هاشمی رفسنجانی ببرد٬ افزوده «عده‌ای به خاطر سهم اندکی که در انقلاب داشته‌اند، خود را صاحب انقلاب می‌دانند و به خود اجازه هر تحریفی را داده و هر تصرفی در بیت‌المال» را مجاز می‌شمارند.

نقدی اضافه کرده «انتظار این است که دستگاه‌های نظام جلوی این تصرفات ظالمانه ایستاده و حق مطلب را ادا کنند.»

مهم‌ترین اظهارات فرمانده سازمان بسیج:
● امروز قوه قضائیه در آزمونی سخت و سرنوشت‌ساز قرار گرفته و مردم انتظار دارند برخورد با غاصبان بیت‌المال و متعدیان به اعتبار جمهوری اسلامی قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها و شفاف باشد.

● به مفاسد اقتصادی در جلسات علنی رسیدگی شود تا مردم دوست و دشمن خود را بهتر بشناسند و دلسوزان دروغین مردم رسوا شوند.

● مردم حق دارند بدانند چگونه افرادی با تجاوز به اموال عمومی نارضایتی تولید می‌کنند و چگونه خودشان بر موج این نارضایتی خود ساخته سوار می‌شوند و با فریب مردم مجدداً آن‌ها را می‌دوشند.

● مردم حق دارند بدانند پورسانت‌های سنگین نفتی را چه کسی به قیمت خدشه‌دار کردن اعتبار کشور از آن خود کرده است.

● مردم حق دارند بدانند هزینه سنگین اداره برخی نشریات و روزنامه‌ها که هر روز همه با هم تی‌تر یکسان می‌زنند چطور تأمین می‌شود.

● حق مردم است اطلاع داشته باشند هزینه این به اصطلاح مطبوعات از کجا می‌آید.

● مردم حق دارند بدانند چک پول‌های بی‌اندازه‌ای که در سال ۸۸ به اراذل و اوباش داده شد تا ۸ ماه تهران را به آشوب بکشند و به مقدسات مردم توهین کنند و اموال عمومی را تخریب کنند از کجا آمده بود.

● مردم حق دارند بدانند چه کسی و با چه پولی لات‌ها و ولگرد‌ها را اجیر کرد تا روز قدس سال ۸۸ به خیابان بیایند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates