27.08.2014

گنده گوزی های محمدباقر قالیباف٬ شهردار تهران: کارنامه قابل قبولی در تشکیل دولت اسلامی نداریم

دیگربان: محمدباقر قالیباف٬ شهردار تهران گفته مقام‌های جمهوری اسلامی در تشکیل «دولت اسلامی» کارنامه «قابل قبولی» ندارند و باید «به دنبال تحقق الگوی سبک زندگی در دولت اسلامی» بود.

آقای قالیباف در جمع گروهی از اعضای بسیج این مطلب را بیان کرده و افزوده «ما توانسته‌ایم در دو محور شکل‌گیری انقلاب و نظام اسلامی به خوبی عمل کنیم٬ اما در تشکیل دولت اسلامی کارنامه قابل قبولی نداریم.»

به گفته شهردار تهران مقام‌های جمهوری اسلامی در دو بخش «اقتصاد» و «فرهنگ» نیز موفق نبوده‌اند که علت آن ارتباط ناشیانه بین «چهار عنصر اصلی قدرت، ثروت، معرفت و منزلت» بوده است.

قالیباف اضافه کرده «امروز راهی نداریم جز اینکه به دنبال تحقق الگوی سبک زندگی در دولت اسلامی باشیم٬ اما متاسفانه بحث سبک زندگی در کشور ما مورد غفلت‌های جدی قرار گرفته است.»

محمدباقر قالیباف در یک ماه گذشته با صدور دستوری مبنی بر جدایی زنان و مردان در شهرداری تهران به چهره‌ای جنجالی تبدیل شده است.

قالیباف از این عملکرد خود دفاع و خود را به حوزه محافظه‌کاران تندرو نزدیک‌تر کرده است.

به نظر می‌رسد شهردار تهران قصد دارد با اتخاذ چنین تصمیم‌ها و موضع‌گیری‌هایی موقعیت خود را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری در میان محافظه‌کاران مستحکم‌تر کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates