11.02.2013

گدا پروری رژیم در ابعاد وسیع: توزیع بیش از ۳ میلیارد بن نوروزی در تهران/ توزیع بن توسط ائمه جماعات

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۳ میلیارد تومان بن نوروزی در مناطق و محلات تهران خبر داد و گفت: حدود ۵۰۰ میلیون تومان از این بن‌ها به نیازمندان غیرتحت پوشش امداد داده خواهد شد.
خبرگزاری فارس: توزیع بیش از ۳ میلیارد بن نوروزی در تهران/ توزیع بن توسط ائمه جماعات

تبارک سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به آخرین وضعیت فروشگاه نوروزی در تهران اظهار داشت: این فروشگاه از 7 بهمن‌ فعالیت خود را شروع کرده است و مددجویان و نیازمندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مایحتاج خود را تهیه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ائمه جماعت، معتمدین محل و پایگاه‌های بسیج بخشی از بن‌های در نظر گرفته شده به نیازمندان در تهران توسط این افراد توزیع می‌شود.

سبحانی بیان داشت: امسال بیش از 3 میلیارد تومان بن خرید کالا به مددجویان تهرانی و نیازمندان تحویل خواهد شد به طوری که حدود 500 میلیون تومان از این مبلغ به نیازمندان غیرتحت پوشش واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: مددجویان و نیازمندان می‌توانند همه روزه به جزء جمعه‌ها به فروشگاه نوروزی مراجعه و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی تأکید کرد: کالاها و اجناسی که در فروشگاه عرضه می‌شود بیش از 30 درصد نسبت به بیرون ارزان‌تر است و این در حالی است که کیفیت اجناس نیز قابل قبول است.

سبحانی بیان داشت: فروشگاه نوروزی کمیته امداد تا پایان سال جاری دایر خواهد بود و خانواده‌ها می‌توانند از طریق اتوبوس‌های پیش‌بینی شده در میادین شهر تهران به این محل مراجعه کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates