18.09.2014

غلامحسین غیب‌پرور٬ فرمانده سپاه فارس: اصلاح‌طلبان برای مجلس خبرگان برنامه دارند

دیگربان: غلامحسین غیب‌پرور٬ فرمانده سپاه فارس با «فتنه‌گر» دانستن محمد خاتمی نسبت به آغاز فعالیت اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری «بسیج» آقای غیب‌پرور روز در جمع گروهی از زنان دانشجوی بسیجی استان فارس این مطلب را بیان کرده و گفته «اکنون اصلاح‌طلبان کمرشان را محکم بسته‌اند.»

وی افزوده اصلاح‌طلبان برای ورود به این دو مجلس قصد دارند فعالیت‌های خود را از دانشگاه‌ها آغاز کنند که در این زمینه نیرو‌های بسیج دانشجویی باید فضای سیاسی جامعه را با «ذره‌بین» رصد کنند.

این فرمانده سپاه حوادث سال ۸۸ را «فتنه‌ای» شدید‌تر از جنگ هشت ساله دانسته و گفته «چه کسی تضمین می‌دهد که فتنه ۸۸ تکرار نمی‌شود؟»

وی اظهار کرده کسانی که از این «فتنه» کوتاه نیامدند «به رهبر انقلاب نامه نوشتند مبنی بر اینکه ما خوشحالیم که به سلامت رسیدید.»

منظور وی از این افراد٬ محمد خاتمی است که هفته گذشته در پی عمل جراحی علی خامنه‌ای در نامه‌ای برای وی آرزوی سلامتی کرد.

محافظه‌کاران تندرو خاتمی را یکی از «سران فتنه» می‌دانند که به همراه اکبر هاشمی رفسنجانی٬ حسن روحانی و حسن خمینی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه‌ریزی کرده است.

غیب‌پرور به طور تلویحی این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را برای نظام و انقلاب «سخت» ارزیابی کرده و خطاب به زنان بسیجی گفته «ما در حال گذراندن شرایط قبل از ظهور هستیم.»

این فرمانده سپاه اضافه کرده «شرایطی بسیار سخت و حساس. حرکات در این دوران، پیچیده‌تر و پی‌در‌پی اتفاق می‌افتد.»

به گفته وی «مشیت خداوند بر این است که هر روز نسبت به روز گذشته، مشکلات و سختی‌ها بیشتر شود.»

غیب‌پرور افزوده «گاهی اوقات، با تکان‌های شدید سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی برخی به راحتی از صحنه حذف می‌شوند. برخی‌‌ همان ابتدای انقلاب حذف شدند و خیال همه را راحت کردند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates