14.02.2013

مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه «عمار»: به سوریه و خوزستان حمله نظامی شود٬ اولویت نظام دفاع از سوریه خواهد بود

دیگربان: مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه «عمار» از سوریه با عنوان استان سی‌ و پنجم ایران یاد کرده و گفته دفاع از این «استان» در برابر حمله نظامی برای جمهوری اسلامی مهم‌تر از دفاع از خوزستان است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» وابسته به سازمان بسیج دانشجویی٬ آقای طائب این مطلب را طی سخنانی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ایران بیان کرده است.

وی افزوده که «اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم چون اگر سوریه را نگه داریم می‌توانیم خوزستان را هم پس بگیریم اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگه داریم.»

مهمترین گفته‌های آقای طائب در این جلسه به این شرح است:

● سوریه استان سی و پنجم و یک استان استراتژیک برای ماست.

● به تعداد استان‌ها و شهرستان‌های ما در اسرائیل کلاهک هسته‌ای وجود دارد و اگر ما را بزند در دنیا به هیچ کس پاسخگو نیست.

● سوریه ارتش داشت اما این ارتش قادر به اداره جنگ در داخل شهرهای سوریه نبود از این رو ایران پیشنهاد کرد که برای اداره جنگ شهری بسیج تشکیل دهید.

● بسیج سوریه با ۶۰ هزار حزب‌اللهی تشکیل شد و باعث شد جنگ را در کف خیابان‌ها از ارتش تحویل بگیرد.

● درآمد ما از نفت است اما آمریکا و غرب مسابقه مرگ-مرگ راه انداختند و گفتند نفت را نمی‌خریم یا می‌میریم یا طرف مقابل را شکست می‌دهیم اما فقط خدا بود که توانست مشکل را حل کند.

● کشور ما همیشه در واردات تحریم بود، جنس به ما نمی‌فروختند اما هیچ‌گاه این گونه نبود که ما تحریم صادراتی شویم و جنس ما را نخرند.

●  اگر پول داشته باشی، همه چیز حل است اما مسئله اینجاست که در تحریم صادراتی پول نداریم و وقتی پول نداشته باشیم تحریم‌ها قابل دور زدن نیست.

● وقتی شش کشور نفت ایران را خریدند دوباره ۴۰ درصد از نفت ما خریده شد، ما از مرگ درآمدیم و وارد بحران شدیم.

● سال آینده در این تاریخ هیچ خریدار نفتی نخواهیم داشت زیرا اوضاع همه به اوضاع یونان تبدیل شده است.

● درآمد نفتی وسوسه انگیز است و زحمتی ندارد و اگر تا سال آینده اقتصادمان را از نفت جدا نکنیم با اقتصاد جهان زمین می‌خوریم.

● چوبی که در انتخابات گذشته خوردیم این بود که احمدی‌نژاد تیم‌گرا نبود، اگر با تیم دولت نهم می‌ماند هم خودش اسطوره بود و هم سختی‌هایی که در تحریم‌ها کشیدیم اینقدر زیاد نمی‌بود.

● رهبری انقلاب ما را برای فروپاشی نظام جهانی آماده می‌کنند چرا که این مسئله بار سنگینی بر دوش ما می‌آورد و کشور‌ها را آویزان ما می‌کند.

● همسر آقای هاشمی وقتی از هواپیما پایین می‌آمد می‌گفت جلوی پای من فرش قرمز پهن کنید اما امروز که دو فرزندش در زندان هستند دیگر نمی‌تواند فتنه‌ای برپا کند.

● من در سخنرانی اخیرم گفتم که آقایان باید بروند و به خاطر برکنار کردن آقای شیخ‌الاسلامی توبه کنند چون برکنار کردن شیخ‌الاسلامی حرام بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates