20.11.2014

گروهی از سایت‌های محافظه‌کار خبر دادند: دولت خود را برای جشن هسته‌ای آماده کرده است

دیگربان: گروهی از سایت‌های محافظه‌کار گزارش کرده‌اند دولت حسن روحانی خود را برگزاری جشن «توافق هسته‌ای» در چهارم آذر ماه آماده کرده است.

این سایت‌ها نوشته‌اند دولت روحانی توافق نهایی با گروه ۱+۵ در سوم آذر ماه را «قطعی» دانسته و برای روز چهارم آذر «جشن بزرگ هسته‌ای» تدارک دیده است.

براساس گزارش این سایت‌ها بنرها و تراکت‌های مربوط به این جشن در حال آماده‌سازی است.

این سایت‌ها همچنین به نقل از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گزارش کرده‌اند که این جشن در پایان مذاکرات وین در ایران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش آقای ظریف اضافه کرده جمهوری اسلامی در هر صورت این جشن را برگزار خواهد کرد.

آن‌طور که محافظه‌کاران تندرو اعلام کرده‌اند ایران و گروه ۱+۵ بر سر امضای توافقی مشابه توافقنامه «ژنو» به نتیجه‌ای واحد رسیده‌اند و این توافق‌نامه سوم آذر ماه امضاء خواهد شد.

به نوشته این سایت‌ها در این توافق‌نامه ایران تعهدات مشابهی ماننده توافق‌‌نامه «ژنو» را پذیرفته و در مقابل نیز آمریکا و غرب بخشی از تحریم‌ها را به صورت مشروط معلق خواهند کرد.

این گزارش‌ها در شرایطی منتشر می‌شود که هفته گذشته محمود نبویان٬ نماینده محافظه‌کار مجلس گفته بود به هر قیمتی که شده نباید گذاشت جشن هسته‌ای سوم آذر برگزار شود.

مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ که در وین در حال برگزاری است تا سوم آذر ماه ادامه خواهد یافت و در صورت توافق بار دیگر تمدید خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates