24.11.2014

۱۵ نماینده وزیر اطلاعات را به مجلس فراخواندند: انتشار گزارش دولت درباره خانه‌های امن سپاه

دیگربان: ۱۵ نماینده در واکنش به انتشار گزارش منتسب به دولت حسن روحانی درباره خانه‌های امن سپاه پاسداران محمود علوی را به مجلس فراخواندند.

این ۱۵ نماینده از علوی سئوال کرده‌اند چگونه گزارش منتسب به روحانی که علیه یکی از نهادهای امنیتی {سپاه} تدوین شده، از رسانه‌های «ضد انقلاب» منتشر شده است؟

امضاء‌کنندگان این سئوال از وزیر اطلاعات خواسته‌اند درباره «صحت» این گزارش اظهار‌نظر کرده و توضیح دهد که چنین گزارشی چگونه در اختیار رسانه‌های «ضد‌انقلاب» قرار گرفته است.

محمود نبویان٬ جواد کریمی‌قدوسی٬ الیاس نادران٬ اسماعیل کوثری٬ نصرالله پژمان‌فر و مهدی کوچک‌زاده از جمله امضاء‌کنندگان این سئوال هستند.

هفته گذشته سایت «سحام‌نیوز» گزارشی از خانه‌های امن سپاه به همراه هویت اداره‌کنندگان آنها منتشر کرده و نوشته بود در این خانه‌ها برای دولت حسن روحانی «دولت سایه» تشکیل شده است.

این سایت نوشته سپاه پاسداران با تشکیل تیم‌های مختلف سیاسی٬ اقتصادی٬ اجتماعی و رسانه‌ای تلاش‌ها برای سرنگونی دولت روحانی را آغاز کرده است.

«سحام‌نیوز» به منبع تهیه این گزارش هیچ اشاره‌ای نکرده بود٬ اما به نظر می‌رسد این گزارشی باشد که فروردین ماه امسال حسن روحانی تحویل دفتر علی خامنه‌ای داده بود.

آقای خامنه‌ای هم پس از بررسی این گزارش از حسن فیروز‌آبادی خواسته بود مانع ادامه فعالیت برخی از این اقدامات شود.

فیروز‌آبادی اردیبهشت ماه با هشدار به رسانه‌های سپاه از آنها خواست رویکرد تخریبی خود علیه دولت را تغییر دهند که در نهایت منجر به فروکش کردن حملات این رسانه‌ها به دولت یازدهم شد.

دو ماه بعد محمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد رهبر جمهوری اسلامی با فراخواندن گروهی از مدیران رسانه‌های محافظه‌کار با آنها به شدت برخورد کرده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates