17.02.2013

سایت محاف‍ظه‌کار «الف» پیش‌بینی کرد: مشایی تائید نشود٬ دولت انتخابات را برگزار نمی‌کند

دیگربان: سایت «الف» نوشته اعتراض محمود احمدی‌نژاد به رد صلاحیت‌های انتخابات سازمان نظام پزشکی «نمادین» بوده و وی به این وسیله «رسماً اعلام کرده در صورت رد صلاحیت مشائی انتخابات را برگزار نمی‌کند.»

«الف» روز شنبه (۲۸ بهمن‌ماه) این یادداشت را با عنوان «کارت زرد رئیس جمهور به شورای نگهبان درباره مشائی» منتشر کرده است.

آقای احمدی‌نژاد ۲۵ بهمن‌ماه در نامه‌ای به هیات نظارت مرکزی انتخابات نظام پزشکی اعلام کرد چنانچه این هیات در فهرست نامزد‌های رد صلاحیت شده تجدید‌نظر نکند٬ وی این انتخابات را «خلاف قانون» و «باطل» می‌داند.

مراد هاشم‌زهی٬ رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی نیز در پاسخ به نامه احمدی‌نژاد گفت: «به هیچ عنوان در رای صادر شده تجدیدنظر نخواهیم کرد چرا که ملاک حال فعلی افراد است.»

به نوشته «الف» احمدی‌نژاد با این نامه «صریحاً به شورای نگهبان و دیگر نهادهای مسئول کارت اخطار نشان داده است.»

نویسنده این یادداشت هشدار داده به همین علت «نهادهای امنیتی و مسئولین ارشد نظام از امروز باید خود را برای فتنه جدید آماده کنند. شاید فتنه آینده برای گرفتن حکم حکومتی باشد.»

محافظه‌کاران مخالف رئیس دولت دهم نگران مداخله وی و تیمش در جریان انتخابات هستند. آنها در هفته‌های اخیر مدام درباره بروز «فتنه‌ای» جدید در انتخابات ریاست جمهوری هشدار می‌دهند.

پیش‌بینی می‌شود نبرد قدرت میان محافظه‌کاران با نزدیک شدن به انتخابات ابعاد تازه‌ای پیدا کند.
از اسفندیار رحیم‌مشایی به عنوان مهمترین نامزد دولتی‌ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری نام برده می‌شود که مخالفان محافظه‌کار احمدی‌نژاد گفته‌اند صلاحیت وی تائید نخواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates