05.12.2014

اسماعیل قاآنی٬ جانشین فرمانده نیروی «قدس»: سپاه اجازه نمی‌دهد کسانی در داخل بازی دربیاورند

دیگربان: اسماعیل قاآنی٬ جانشین قاسم سلیمانی در نیروی «قدس» سپاه اعلام کرده که اگر آمریکا «دست و پای» خود را جمع نکند باید در انتظار پاسخ ایران باشد و سپاه اجازه نخواهد داد برخی در کشور «بازی» در بیاورند.

آقای قاآنی در سخنان کم‌سابقه‌ای٬ مقام‌های آمریکا را «مشتی پست فطرت و دروغ‌گو» نامیده و خطاب به آنها گفته جمهوری اسلامی هرکجا که لازم باشد حضور خواهد یافت.

این فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود گروهی را که «خائنین» داخلی به جمهوری اسلامی دانسته مورد خطاب قرار داده و گفته سپاه اجازه نخواهد داد آنها در کشور «بازی دربیاروند.»

این اظهارات قاآنی تهدید صریح افراد و کسانی است که در یک سال گذشته مشغول مذاکره با آمریکا برای حل و فصل پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی هستند.

فرماندهان سپاه و محافظه‌کاران تندرو که نگاه خوش‌بینانه‌ای به دولت حسن روحانی ندارند بارها به طور مستقیم و غیرمستقیم نسبت به سیاست‌های مختلف این دولت هشدار داده‌اند.

آنها معتقدند دولت روحانی با حمایت هاشمی رفسنجانی به آرامی در پی برقراری رابطه با آمریکا٬ رفع حصر رهبران «جنبش سبز» و محدود کردن اختیارات رهبر جمهوری اسلامی در صورت تغییر ترکیب مجلس خبرگان است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates