10.12.2014

افزایش اعتراض‌ها به اظهارات غفاری علیه رهبر

دیگربان: فرماندهان٬ نمایندگان مجلس٬ نمایندگان علی خامنه‌ای و برخی تشکل‌های سیاسی محافظه‌کار در شیراز به سخنان جنجال‌برانگیز هادی غفاری واکنش نشان داده و خواستار برخورد با وی شده‌اند.

هادی غفاری روز ۱۶ آذر در دانشگاه شیراز در یک سخنرانی کم‌سابقه حملات تندی متوجه علی خامنه‌ای کرده و گفته اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند بر سر مردم «چماق» نباشد.

این اظهارات غفاری با خشم نظامیان٬ روحانیون و محافظه‌کاران تندرو در شیراز مواجه شده است به طوری که گروهی از نیرو‌های بسیج با تجمع مقابل استانداری فارس خواستار برخورد با وی شدند.

غلامحسین غیب‌پرور٬ فرمانده سپاه فارس هادی غفاری را «کوتوله‌» و «مرده‌ای» سیاسی خوانده و به سخنان وی به شدت اعتراض کرده است.

احمدرضا دستغیب، نماینده شیراز در مجلس هم گفته اگر «حرمت لباس پیامبر» نبود، دانشجویان نمی‌گذاشتند غفاری سالم به تهران برسد.

جعفر قادری دیگر نماینده شیراز در مجلس هم سخنان غفاری را «هتاکانه» دانسته و گفته از اینکه مقام‌های دولتی به برخی از «عناصر مسئله‌دار» در دانشگاه فرصت سخنرانی داده‌اند٬ متعجب است.

اسدالله ایمانی٬ نماینده علی خامنه‌ای در فارس نیز دعوت از غفاری را کار «غلطی» دانسته و از اینکه به سخنان وی واکنشی نشان داده نشده٬ اظهار تاسف کرده است.

گروهی دیگر از تشکل‌های دانشجویی وابسته به بسیج و جریان‌های محافظه‌کار هم با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای خواستار برخورد با هادی غفاری شده‌اند.

اعضای این تشکل‌های دانشجویی بیش از سه روز است که مقابل استانداری و دفتر نماینده ولی فقیه در فارس دست به تجمع زده و خواستار برخورد با هادی غفاری هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates