19.12.2014

درگیری “سیاست مدار بدحساب” (صادق خرازی) و فیلم هایی که ضبط شد

سحام نیوز: هفته نامه صدا در شماره این هفته خود در گزارشی با عنوان سیاست‌مدار بدحساب به حواشی یکی از چهره های “نسبتا شناخته شده” این روزهای سیاست داخلی کشور پرداخت.
این هفته نامه در گزارش خود به روایت شکسته شدن شیشه های یک آژانس معاملات خودرو توسط یک چهره نزدیک به حاکمیت پرداخته و آورده است:‌”در حالی که چهره‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا این روزها بیشتر درگیر اختلاف سیاسی هستند، برخی اخبار از پیش آمدن یک نزاع خیابانی برای یکی از چهره‌های سیاسی نسبتا شناخته شده حکایت دارد. شنیده‌ها حاکی از این است که در هفته گذشته، یکی از چهره‌های نزدیک به هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا که این روزها حواشی زیادی نیز پیرامون فعالیت جدید تشکیلاتی‌اش منتشر شده با عوامل یکی از آژانس‌های معاملات اتومبیل واقع در خیابان عباس‌آباد تهران، درگیر شده. به گفته شاهدان، در این درگیری او اقدام به شکستن شیشه‌های آژانس نموده و برای دقایقی توجه عابران را به محل درگیری معطوف کرده است. نکته جالب در این ماجرا، اشتباه صاحب آژانس در معرفی این چهره مشهور به دیگران بود. چنانکه او در پاسخ به همسایگانی که جویای هویت طرف مقابل دعوا بودند، گفته: «ایشان وزیر بوده‌اند.»”
بنا بر گزارش های تکمیلی سحام٬ “ص خ” که به تازگی حزبی سیاسی را با تابلوی به اصطلاح اصلاح طلبی تاسیس نموده و همچنین یکی از فعالان مطرح در حوزه خرید و فروش “عتیقه جات” است٬ چند ماه پیش خودرویی را به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک معاملاتی خودرو خریداری می کند. نا امیدی فروشنده خودرو در پی بد حسابی این چهره سیاسی پس از چند ماه٬ وی را وادار به پس گرفتن خودرواش با استفاده از سوئیچ زاپاس٬ از این سیاست مدار می کند.
پس از اقدام مالک خودرو در بازپسگیری مالش٬ “ص خ” در اقدامی نامتعارف به جای تصفیه حساب با صاحب خودرو٬ شیشه های آن آژانس معاملات را می شکند.
این رخداد را دوربین های مدار بسته فروشگاه٬ ثبت و ضبط می کند. “ص خ” پس از آگاهی از این موضوع و در پی تهدید صاحب آژانس برای انتشار فیلم ها در فضای مجازی؛ ضمن پرداخت مابقی مبلغ ماشین٬ افرادی را واسطه می کند تا جلوی انتشار آن فیلم ها را بگیرد.

این شخص با توجه به وابستگی نزدیکی که با یکی از مقامات عالیرتبه نظام دارد٬ با تصور داشتن حاشیه ای امن٬ اقدام به رفتارهای خارج از قانون و سوء استفاده از نفوذ خود نموده است.
عدم حضور چهره های مطرح اصلاح طلب در فضای سیاسی کشور و حصر رهبران جنبش سبز٬ فضا را برای رشد و حضور برخی چهره ها که خود را به جریان اصلاح طلبی نزدیک دانسته و از طرفی ارتباط تنگاتنگی با جریان تمامیت خواه دارند٬‌باز نموده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates