28.12.2014

تنها در دو صورت دشمنی ما و آمریکا به پایان می‌رسد: شرط مسلمان و مقلد مقام معظم رهبری شدن رئیس جمهور آمریکا و سران اروپا و راه دوم دست‌ برداشتن ایران از اسلام و انقلاب اسلامی است

ایسنا: فرمانده سپاه فجر فارس سردار سرتيپ دكترغلامحسين غيب‌پرور گفت: جنگ تمام شد اما دشمن دست از سر ما برنداشت و هم‌اكنون همين‌گونه است و دشمن همين الان نيز دست از دشمني با ما بر نداشته، در آينده هم بر نمي‌دارد لذا نبايد دچار خوش خيالي شويم.

به گزارش گروه دريافت خبرخبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، سردار سرتيپ دكترغلامحسين غيب‌پرور در مراسم يادواره شهداي شهرستان كازرون، گفت: تنها در دو صورت دشمني ما و آمريكا به پايان مي‌رسد، نخستين شرط مسلمان و مقلد مقام معظم رهبري شدن رئيس جمهور آمريكا و سران اروپا و راه دوم دست‌ برداشتن ايران از اسلام و انقلاب اسلامي است.

وي با بيان اينكه مسلمان شدن سران اروپا و آمريكا ميسر نمي‌شود، تصريح كرد: اگر آنان مسلمان نمي‌شوند، ما هم دست از اسلام و انقلاب بر نمي‌داريم، اما نمي‌دانم چرا برخي‌ها در ذهنشان اين است كه ما روزي با آمريكايي‌ها ارتباط برقرار و صلح مي‌كنيم؟

غيب‌پرور همچنين با اشاره به روز چهارم دي و وقايعي كه در چنين روزي در دوران دفاع مقدس رخ‌داد، گفت: در تقويم سپاه پاسداران و بسيج مستضعفين كشور اين روز به عنوان روز كازرون ثبت و نهادينه شده است، كازروني كه در اين روز 78 شهيد تقديم انقلاب كرد.

وي به سالگرد عمليات كربلاي 4 و وقايع آن عمليات اشاره و اضافه كرد: شبي مانند شب چهارم دي و روزي مانند روز چهارم دي، عمليات كربلاي 4 در منطقه عمومي شلمچه و در آب گرفتگي بوبيان و منطقه كوت سواری واقع در جزيره بوآرين توسط رزمندگان هميشه سرافراز لشكر19 فجر و المهدي(عج) انجام شد.

غيب‌پرور با يادآوري اينكه خود شخصاً در آن عمليات حضور داشت، گفت: بنا نبود كسي متوجه شود كه در اين منطقه قرار است عملياتي انجام شود، بنابراين از ماه‌ها قبل مسائل حفاظتي به شدت مورد نظر واقع شد و شناسايي‌ها بسيار سخت بود، مخصوصاً كه در زمستان بود و آموزش‌ها و دشواري‌هاي خود را داشت و اصلاً انتقال نيروهاي عمل كننده به منطقه كربلاي 4 يك داستان بود كه چگونه نيروها را انتقال دهيم زيرا كوچكترين حركتي از ديده بانان عراقي پنهان نمي‌ماند.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان كرد: شب هنگام از جاده اهواز ـ خرم شهر نيروها را تا ايستگاه حسينيه منتقل كرديم و از ايستگاه حسينيه تا دژ اصلي 13 كيلومتر بايد داخل مي‌آمديم. جاده نامناسب بود و شرايط منطقه اجازه نمي‌داد نيروها با اتوبوس منتقل شوند با كمپرسي و يا ماشين‌هاي ديگر، چند گردان منتقل شد.

وي با يادآوري اينكه حجم متراكم نيروهاي رزمنده به منطقه عمليات واقعاً دشوار و مسئله نگه‌داري آن‌ها بسيار مهم بود، گفت: در آن شرايط به دليل بارندگي، خاكريزها پر از آب شده بود و نيروها نيز در سرما و آب و گل چندين ساعت منتظر رسيدن زمان عمليات بودند و بالاخره آن عمليات عظيم با حضور نيروهاي غواص و قايق‌سوار آغاز شد و بعد از گذشتن از آب و رسيدن به دژ دشمن كه سواحل آنجا نيز به دليل بارندگي ليز و لغزنده بود، عمليات ادامه يافت.

غيب پرور اظهار كرد: در آن شرايط دسترسي به كانال دشمن به سختي ميسر بود لذا عمليات بسيار سختي بود و وقتي كه رزمندگان ما به داخل كانال رسيدند تازه ابتداي درگيري‌ها بود كه اين ماجرا تا فرداي ظهر روز بعد ادامه داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس با بيان اينكه در كربلاي 4 با عدم الفتح مواجه شديم ولي در كربلاي 5 جبران شد، گفت: منظور اين است كه دوران 8 ساله دفاع مقدس واقعاً يك دوران پرمشقت و مرارت بود و آن چيزي كه در فيلم‌‌ها نشان مي‌دهند با آن چيزي كه رزمندگان در ذهن‌هايشان است، بسيار متفاوت است زيرا در فيلم‌ها همه چيز آماده است در حالي كه جنگ اقتضائات خاص خود را دارد و شوخي بردار نيست.

وي با تأكيد بر اينكه مردم در تمام عمليات‌هاي دوران دفاع مقدس وظيفه خود را انجام دادند، گفت: نشانه اين مسئله نيز آن است كه از يك شهر 1100 شهيد تقديم شده است و اگر اين رقم را حداقل 3 الي 4 برابر كنيم تعداد جانبازان و ايثارگران اين شهر نيز به دست مي‌آيد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنين به پيش‌رو بودن سالروز 9 دي اشاره و با يادآوري وقايعي كه در سال 88 حادث و منتهي به حضور گسترده مردم در روز نهم دي‌ماه براي صيانت از انقلاب، نظام و اسلام شد، بر پاسداشت هرچه بهتر اين روز تاكيد كرد.

غيب‌پرور، تصريح كرد: 9 دي تبلور و تجلي اراده يك ملت و شكستن يك بغض در گلو مانده بود و مردم در 9 دي بغضشان را تركاندند اما كدام بغض؟ بغضي در گلو كه به دنبال فتنه 88 ايجاد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس تاكيد كرد كه فتنه 88 داراي ريشه‌هايي است كه براي شناخت يكي از آنها بايد به 10 سال قبل از آن بازگشت و تاريخ را با دقت مرورد كرد.

وي با يادآوري اينكه آقاي روحاني رئيس جمهور تمام ما است و مقام معظم رهبري از ايشان حمايت مي‌كند و ما هم از او حمايت مي‌كنيم، گفت: اما اين‌گونه نيست كه يك دولتي عوض شده باشد و يك عده‌اي در اين مملكت بخواهند راه بيفتند و سران فتنه را تطهير كنند، اگر كسي بخواهد سران فتنه را تطهير كند اين يعني ورود به خطوط قرمز و سربازان ولايت و امام خامنه‌اي به فضل خدا تمام قد در مقابل آن‌ها مي‌ايستند.

غيب‌ پرور اظهار كرد: چرا ما مي‌گوييم بايد فتنه 88 در ذهن‌ها پاك نشود، اين سئوال است؟ به واسطه اينكه تاريخ بايد براي آينده اين كشور راهگشا باشد و اين‌ها دوبار فتنه را تكرار مي‌كنند، البته خداوند به اينها مجال ندهد اما در ذهن و طراحي‌هاي خود چنين چيزي را دارند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates