08.01.2015

خبری خاص که از خروجی ایرنا حذف شد!

اکا: در این خبر که بلافاصله در بسیاری از سایت های داخلی و خارجی منتشر شده است، وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی، چندین مورد محکومیت قطعی در دادگاه ویژه روحانیت دارد. سید محمود علیزاده طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: روز گذشته برای پیگیری شکایت موکلم از رسایی به دادگاه ویژه روحاینت مراجعه کرده بودم، دیدم که وی چندین مورد محکومیت قطعی در دادگاه ویژه روحانیت دارد. وکیل مدافع مهدی هاشمی اضافه کرد: محکومیت های رسایی در ارتباط با اتهامات مالی و توهین به مقدسات است.

حمید رسایی از نمایندگان گروه پایداری(حامیان جلیلی و احمدی نژاد)
علیزاده طباطبایی پیشتر نیز درباره اظهارات رسایی در خصوص اتهامات موکلش گفته بود: در ابتدا اتهامات آقای هاشمی را اقتصادی مطرح می کردند اما بعدها عنوان کردند که وی در آشوب های سال 88 نقش داشته است در صورتی که هاشمی در این قضایا حضور نداشته و در هیچ تظاهراتی نبوده است. وی افزود: فعالیت های موکلم مربوط به قبل از انتخابات سال 88 است و برای ما سوال این است که چرا علیه آقای رسایی هیچ اقدامی انجام نمی شود و به شکایت های ما توجه نمی کنند.

این وکیل ادامه داد: به دادستان ویژه روحانیت نیز این موضوع را اعلام کردیم اما تاکنون رسیدگی نکردند. به گفته علیزاده طباطبایی، مهدی هاشمی پاسخ اظهارات رسایی را در قالب نامه ای به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده که پس از تایید هیات رییسه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

به گزارش بهارنیوز، تعداد قابل توجهی از اعضای تحریری ایرنا، نیروهایی نزدیک به گروه پایداری هستند که در دوره احمدی‌نژاد به صورت گروهی و حتی مازاد بر نیاز استخدام و جذب خبرگزاری دولت شده و دولت روحانی نیز پس از حدود دوسال از به قدرت رسیدن، توانایی کاهش نفوذشان در سیاست‌های تحریری را نداشته و بسیاری از جهت‌گیری‌های خبری خصوصا در بخش‌های سیاسی، فرهنگی و بین الملل ایرنا همچنان رنگ و بوی دوره احمدی نژاد دارد! گفتنی اینکه، در حال حاضر این خبر از روی خروجی ایرنا حذف و کاربران با صفحه زیر مواجه می شوند.

,بهار,خبر,سیاسی,خبرگزاری بهار

خبرگزاری بهار – baharnews.ir

برچسب‌ها: , , , ,
در بخش: درگیری جناحی, سیاسی, ملای حیله‌گر | توسط: خُسن آقا | بازگشت به وبلاگ خُسن آقا

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates