12.01.2015

الیاس نادران٬ نماینده مجلس: می‌خواهند با اعدام «سران فتنه»٬ فتنه به پا کنند

دیگربان: الیاس نادران٬ نماینده مجلس در واکنش به سخنان علی مطهری گفته عده‌ای به «بهانه» حصر «سران فتنه» اراده کرده‌اند با اعدام آنها، «فتنه» دیگری را رقم بزنند.

نادران این مطلب را در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس بیان کرده و گفته این افراد برای رسیدن به هدف خود از «تعرض» به نهادهای رسمی و قانونی و اختیارات آنها «ابایی» ندارند.

وی این عده را «فریب‌خورده» دانسته که «تهور به خرج» داده و «پازل دشمن» را کامل می‌کنند.

این موضع‌گیری الیاس نادران در واکنش به سخنان روز گذشته علی مطهری در اعتراض به ادامه حصر غیرقانونی میرحسین موسوی و مهدی کروبی اتخاذ شده است.

روز گذشته مطهری در نطق میان دستور مجلس باردیگر حصر رهبران «جنبش سبز» را غیرقانونی خواند که با حمله گروهی از نمایندگان محافظه‌کار تندرو نطق وی ناتمام ماند.

محافظه‌کاران تندرو از علی مطهری به خاطر تاکید غیرقانونی بودن حصر موسوی و کروبی خشمگین هستند و برخی از آنها بحث طرح عدم کفایت وی را نیز مطرح کرده‌اند.

مقام‌های قضایی نیز در واکنش به درخواست‌های مطهری گفته‌اند در صورت رفع حصر٬ موسوی و کروبی محاکمه شده و برای آنها حکم اعدام صادر خواهد شد.

برخی فرماندهان سپاه و بسیج هم گفته‌اند مسئولیت اعدام میرحسین موسوی و مهدی کروبی با کسانی خواهد بود که خواستار رفع حصر آنها بوده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates