20.01.2015

پس از مشهد، سپاه پاسداران ۲۰ دختر و پسر را نیز در آمل دستگیر کرد

رادیوفردا: سايت‌های خبری در استان مازندران، از دستگيری ۲۰ دختر و پسر در آمل توسط سپاه پاسداران و با همکاری نيروی انتظامی خبر داده‌اند.

سايت‌های «وارش» و «بلاغ» که اخبار و گزارش‌های استان مازندران را منتشر می‌کنند، نوشته‌اند که اين جوانان، پنجشنبه ۲۵ دی ماه، در يکی از خانه‌های خيابان هراز آمل و در حالی که «بساط رقص و پايکوبی» داشتند، دستگير شدند.

بر اساس اين گزارش، «دختر و پسرهای جوان با وضع ناهنجار و حالتی غير عادی بر اثر مصرف مشروبات الکلی و قرص‌های روان‌گردان توسط نيروهای امنيتی سپاه و همکاری پليس دستگير شده و به مراجع قضايی معرفی شدند».

انتشار خبر دستگيری جوانان به علت شرکت در يک ميهمانی در آمل، يک روز پس از آن رخ می‌دهد که سپاه پاسداران، از دستگيری ۸۴ نفر ديگر در جريان «يک پارتی شبانه» در مشهد خبر داد.

در ميهمانی مشهد و بنا به ادعای سپاه پاسداران، «پنج بطری مشروبات الکلی پلمپ و ۲۰ بطری خالی مشروب و سه دست پاسور» کشف شده است.

پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی، حمله نيروی انتظامی، بسيج و سپاه به ميهمانی‌های مختلط يا حتی غير مختلط در نقاط مختلف ايران که در آنها از مشروبات الکلی استفاده می‌شود، امری معمول بوده است.

اين حملات گاه تلفاتی نيز به دنبال داشته است؛ از جمله در مهر ماه ۱۳۹۰ که حمله پليس به يک ميهمانی در مشهد، باعث شد تا دختر جوانی برای فرار، از طبقه ششم خود را به بيرون پرت کند که این باعث مرگ او شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates