20.02.2013

گزارش حامیان مشایی از میتینگ انتخاباتی با بودجه بیت المال وسخنرانی احمدی نژاد

هاشمی نامه: رئیس جمهور با انتقاد شدید از نحوه تبلیغات کاندیداهای مجلس افزود: برای یک انتخابات مجلس چه خبر است! کل انقلاب را زیر سوال می برند تا در فلان ده ۲ رای بیشتر بیاورند. تو نروی به مجلس مگر چه می شود؟ در جلسه فرمانداران گفتم مگر چقدر در مجلس حقوق می دهند که حاضر می شوند ۵۰ میلیون تومن خرج کنند؟ گفتند برو بالا تر! گفتم ۱۰۰ میلیون گفتند بالاتر و مشخص شد برخی تا ۲ میلیارد هزینه می کنند.

تالار بزرگ وزارت کشور صبح امروز شاهد حضور پرشور و صمیمی بیش از ۸۰۰۰ نفر از مشاوران جوان رئیس جمهور بود که از ساعت ها قبل خود را از سراسر کشور به محل برگزاری مراسم رسانده بودند. استقبال مشاوران جوان رئیس جمهور به حدی بود که بسیاری از مدعوین تا پایان مراسم موفق به حضور در تالار وزرات کشور نشده و پشت درهای بسته شعار هایی نظیر «علمدار ولایت بسیجیان فدایت»، «حمایت از احمدی حمایت از رهبری»، «مرگ بر آمریکا» و … سر دادند.

در این مراسم که سرپرست سازمان فضایی کشور، علی اکبر صالحی، مصطفی محمد نجار، حمید رضا افراشته و در پایان دکتر احمدی نزاد به سخنرانی پرداختند؛ برخی از مشاوران جوان و پرشور رئیس جمهور در فضایی صمیمی، سخنان و شبهاتی را در خصوص مهندس مشایی ابراز کردند که با پاسخ شنیدنی رئیس جمهور مواجه شد.

گزارش رهاپرس از مهمترین سخنان رئیس جمهور در این مراسم و برخی حاشیه های حائز اهمیت آن در ادامه می آید:

** سرپرست سازمان فضایی کشور نخستین سخنران مراسم بود که غالب سخنان خود را به پیشرفت های فضایی کشور به خصوص از زمان شکل گیری دولت نهم اختصاص داد و با تشویق های مکرر حاضران در مراسم مواجه شد.

** مصطفی نجار در تعارف با صالحی نوبت سخنرانی خود را به وی داد و در مقابل محمد سلوکی که اجرای مراسم را بر عهده داشت با زیرکی کوشید تا مانع از تغییر در کنداکتور برنامه شود اما در نهایت حرف وزیر کشور به کرسی نشست و وزیر خارجه پشت تریبون رفت.

** نجار بیشتر سخنان خود را به دستاوردهای دولت نهم و دهم اختصاص داد. رئیس جمهور نیز در اواخر سخنان نجار وارد تالار وزارت کشور شد که با استقبال پرشور حاضران مواجه شد و حاضران شعار هایی نظیر «علمدار ولایت بسیجیان فدایت» و «لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین (ع) است» را سر دادند.

** پیش از آغاز سخنرانی رئیس جمهور؛ حمید رضا افراشته به عنوان دبیر همایش پشت تریبون قرار گرفت. وی ضمن رد شائبه انتخاباتی بودن مراسم به فلسفه شکل گیری مشاوران جوان پرداخت و حوزه مشاوران جوان رئیس جمهور را پاک ترین قسمت دولت عنوان کرد. افراشته همچنین از رئیس جمهور درخواست کرد که برای رسیدن مشاوران جوان خدمت حضرت آقا؛ از ایشان تقاضای وقت ملاقات نماید.

**تشکر افراشته از زحمات مهندس مشایی در شکل گیری سازمان فراگیر مشاوران جوان رئیس جمهور با واکنش حدود ۵۰ نفر از جمعیت ۶۰۰۰ نفری حاضر در سالن مواجه شد و برخی از آنان اقدام به ترک سالن نمودند.

** رئیس جمهور پس از حضور در جایگاه بنا به روال همیشگی خود پس از قرائت دعای فرج؛ پس از لزوم ساختن کشور و تشکیل نظام الگو در جهان سخن گفت.

**رئیس جمهور خطاب به حاضران گفت: از کی اینجا هستید؟ و سپس پرسید چه کسی خسته است؟ که حاضران فریاد زدند “دشمن”!

** احمدی نژاد با تاکید بر لزوم تغییر نظم حاکم بر جهان گفت: با تلاش های صورت گرفته در دولت های نهم و دهم گفتمان حاکم بر جهان تغییر کرده است و امروز حتی بزرگترین دزدان و مستکبران عالم نیز از عدالت دم می زنند.

** وی در خصوص بازار سکه و ارز اظهار داشت: عده ای خودشان بازار سکه و ارز را به هم می ریزند و صدها میلیارد به جیب می زنند و بعد علیه دولت جو سازی می کنند.

** وی سپس در سخنانی معنادار با تشبیه شرایط فعلی به واقعه کربلا افزود: امروز نبرد اصلی در مرز عدالت جریان دارد و بر سر عدالت برآمده از توحید است. ازاین روست که از همه جهات حمله می کنند. یکی شمشیر میزند، دیگری سنگ. یکی انگشت می برد و دیگری نیزه میزند.

احمدی نژاد با تاکید بر لزوم ایستادگی بر اجرای عدالت گفت: باید عدالت را در مورد همه اجرا کرد و عدالت برادر و فرزند نمی شناسد. برادر امام هم عدالت را تحمل نکرد و کنار فت. باید جانمان را پای عدالت بگذاریم.

** رئیس جمهور با اشاره به جوسازی های هولناک در خصوص دولت بیان داشت: می خواهند به هر طریق ممکن اتهامات دروغی را به دولت نسبت بدهند. می گویند دولت آلوده است. احمدی نزاد سحر شده است! من گفتم بیایید باطل کنید سحر را. اگر هدفمندی یارانه ها، مبارزه با استکبار و تلاش برای اجرای عدالت را تعطیل کنیم؛ سحر باطل می شود؟

** در همین حین چند نفر از حاضران انتقادات و شبهاتی دلسوزانه پیرامون مشایی را مطرح کردند که رئیس جمهور پاسخ داد: به زودی حقایقی از مشایی روشن خواهد شد. پس از پاسخ رئیس جمهور حاضران در سالن به تشویق رئیس جمهور و سر دادن شعار «حمایت از احمدی حمایت از رهبری است» پرداختند.

** رئیس جمهور سپس ادامه داد: تلاش می کنند که بگویند دولت آلوده است. شما که همه با هم متحدید و قدرت هم دارید پس لااقل یک چیزی را ثابت کنید. مخالف ما هستید؛ اشکالی ندارد ولی مردانه جلو بیایید. اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

** وی در یکی از مهمترین فراز های سخنرانی خود با لحنی قاطع افزود: اگر این فشارهای داخلی و خارجی صد برابر هم شود؛ حاضر نیستم سندی به ارزش یک ریال هم علیه منافع ملت امضا کنم.

در این حین حضار با شعار «احمدی احمدی حمایتت می کنیم» به سخنان رئیس جمهور واکنش نشان دادند. رئیس جمهور نیز در پاسخ به ابراز احساسات حاضران گفت: از رهبری عزیز حمایت کنید. خداوند حافظ رهبری عزیز و همه حزب اللهی هاست و شما فدائیان حقیقی راه نورانی امامت و ولایت هستید و بنده هم نوکر کوچک شما.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان اخیر باهنر که در گفتگو با خبرگزاری فارس از لزوم ریشه کن شدن حامیان دولت سخن گفته بود اظهار داشت: آقایی که اخیرا فتوای کشتار دولت را صادر کرده در تلویزیون گفت احمدی نزاد تئوری اقتصاد نمی فهمد. صدایش کردم و گفتم شما یک برنامه پنج ساله تصویب کرده ای و ما فقط مجری هستیم بعد فرافکنی می کنید و می گویید من نمی فهمم؟

می گوییم فلانی که ۱۵۰ میلیارد برده باید برگرداند به بیت المال. می گویند استغفرالله تهمت نزنید بعد همان شخص در جای دیگر هزار تهمت روانه دولت می کند.

** وی با اشاره به بیداری اسلامی و نهضت جهانی مستضعفین خاطرنشان کرد: تقریبا همه جای دنیا به هم خواهد ریخت. نه اینکه بگویم با جنبش وال استریت کار امریکا تمام است. بیداری عظیمی در راه است و پتاسیلی بی نظیر در درون ملت ها بوجود آمده است. بدون شک جایگزین نظم ظالمانه موجود؛ نظم علوی و مهدوی است اما سرعت این جایگزینی بستگی به نحوه عمل ما دارد. ما باید برای جهانیان الگو بسازیم.

** رئیس جمهور با انتقاد شدید از نحوه تبلیغات کاندیداهای مجلس افزود: برای یک انتخابات مجلس چه خبر است! کل انقلاب را زیر سوال می برند تا در فلان ده ۲ رای بیشتر بیاورند. تو نروی به مجلس مگر چه می شود؟ در جلسه فرمانداران گفتم مگر چقدر در مجلس حقوق می دهند که حاضر می شوند ۵۰ میلیون تومن خرج کنند؟ گفتند برو بالا تر! گفتم ۱۰۰ میلیون گفتند بالاتر و مشخص شد برخی تا ۲ میلیارد هزینه می کنند.

در این هنگام یکی از حاضران به مزاح گفت تا ۳۰۰۰ میلیارد هم برای تبلیغات خرج می کنند که خنده رئیس جمهور و حضار را در پی داشت.

** دکتر احمدی نژاد در جمع بندی سخنان خود تاکید کرد: ما عهدی داریم و تا پای جان بر سر عهدمان می مانیم. اینجا تجدید عهد می کنیم. بنده ۲۰-۳۰ سال اضافه زندگی کردم و بهترین دوستان و همرزمان من پای این انقلاب به شهادت رسیدند. آنها در اوج بودند به لحاظ علم، شجاعت، تدبیر و انسانیت. اگر خدا عمری داده برای این است که بایستیم پای ارزش های الهی. اینجا از قول شما و همکارانم می گویم که این دشمنی ها چیزی نیست. اگر همه مستکبران، اجداد خبیث شان را از جهنم فرا بخوانند و همه نامردها و شیاطین جمع شوند و همه توانشان را به کار گیرند و از همه طرف آتش بریزند به خدا سر سوزنی از آرمان های انقلاب عقب نشینی نمی کنیم

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates