06.03.2015

متهم اقتصادی بازداشت شده کیست؟

سحام: روزگذشته سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد که «یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و روانه زندان شده است.»

به گزارش «سحام»، سپاه دراین بیانیه مطابق بیانیه‌های پیشین خود ادعاهایی را مطرح کرده و نام این فرد را به صورت حروف اختصاری (ح.ا) اطلاع رسانی کرده است.

«حسن افراشته پور» که سپاه نام وی را با نام اختصاری(ح.ا) معرفی کرده و از وی با نام مستعار داریوش نام برده است، پیش از این در پرونده بانک صادرات ایران در سال ۱۳۷۶، مجازات‌هایی را متحمل شده است.

گفتنی‌است نام «حسن افراشته پور» در«لیست بدهکاران بانکی هیئت تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از نظام بانکی کشور» وجود ندارد.

متن دیگری در همین رابطه از گوگل+ یک بچه بسیجی:
هویت_فرد_بازداشت_شده_توسط_سپاه_چیست؟
حسن افراشته یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسدین اقتصادی توسط سپاه دستگیر شد
حسن افراشته کسی که دیروز دستگیرشد اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم کشور کرده بود.
حالا حسن افراشته پور که بود و چه کرد؟!
در سالهای پیش برادران افراشته پور با سو استفاده از بانک صادرات ثروت باد آورده ای به جیب زدند،دادگاه اون زمان حسن افراشته پور را به ۳۹۹ ضربه شلاق محکوم میکنه و برادرش داوود هم به ۲۹۹ ضربه شلاق محکوم میشه، در جریان پرونده شان ۱۳۰ تن از کارکنان بانک صادرات به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم میشن.
زمانی که حسن افراشته پور از بانک صادرات اختلاس میکنه در زمان مدیریت رییس بانک مرکزی کنونی بوده که جای تامل داره ،البته در این زمان کسی به نام فاضل خداداد هم دست به اختلاس میزنه.
ولی چیزی که از افراشته پور متهم بازداشتی اخیر توسط سپاه پاسدارن مهمه چیست؟!
ایشون از نزدیکان کرباسچی بوده و خیلی باهم رفیق صمیمی بودن ،برج کشتیرانی تو فرمانیه مال این بوده،در اتهام ۳۰۰۰ میلیاردی دخیل بوده،باسید ناصر سیدی که صاحب صرافی گارانتی هست و صرافیش یکی از دو صرافی دخیل در پرونده اختلاس ۷۰۰۰ میلیاردی هست ،شریک بوده.
البته نکته ای هم الان هست، که در این پرونده هم پای حمید پورمحمد گل سفیدی که در جریان اختلاس 3000 میلیاردی با عنوان قایم مقام بانک مرکزی بازداشت شده بود و اکنون معاون نوبخت و مشاور جهانگیری هست هم دوباره وسط آمده
دم بچه های سپاه گرم که اینو گرفتن.ان شاءالله دوباره با فساد به اینگونه مبارزه کنن
لبیکی به رهبر برای مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط سپاه

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates