08.03.2015

تاجزاده خطاب به هاشمی: نگذارید فرد مورد نظر مصباح و جنتی رئیس خبرگان شود

سحام: «سید مصطفی تاج‌زاده»، زندانی سیاسی سبز، در پیامی به هاشمی رفسنجانی، با تاکید برشرایط حساس کشور، از او خواست نگذارد که فرد مورد نظر «جنتی و مصباح یزدی»، رئیس مجلس خبرگان شود.

به گزارش«سحام» به نقل از کلمه، آقای تاج‌زاده که اظهاراتش را«فخرالسادات محتشمی پور» در یادداشتی روایت کرده، خطاب به هاشمی گفته است: «نگران به گروگان گرفته شدن پرونده مهدی هم نباشید. حداکثر مدتی به زندان می آید و آب دیده می‌شود و برمی‌گردد.»

آقای تاج‌زاده هم‌چنین با تاکید براین‌که «شرایط کشور بسیارحساس است و خبرگان انتخابی جز ریاست شما ندارند»، ازهاشمی رفسنجانی خواست نگذارد تا فرد مورد نظر آقای جنتی و مصباح ریاست خبرگان را به دست گیرد.

این زندانی سیاسی به حسن روحانی رئیس جمهوری نیز درباره تاثیر تخریب‌های صداوسیما هشدار داد و گفت: به آقای روحانی هشدار می‌دهم از صداوسیما غافل نشود. چون همه تلاش‌شان برآن است که ثابت کنند از زمانی که دولت تدبیر و امید بر سر کارآمده گرانی بی‌داد می کند، واردات کمر تولید داخلی را شکسته، واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند و دولت به فکر مشکلات و معیشت مردم نیست یا توان برطرف کردن مشکلات را ندارد.

وی درباره ممنوع التصویر اعلام شدن «سیدمحمد خاتمی» نیز گفت: این‌ها دارند ما را برمی‌گردانند به ماقبل قاجار. ممنوع التصویر کردن آقای خاتمی درمطبوعات هرچند به نفع او و جریان اصلاح طلبی است که او را به جای روزنامه به قلب مردم می‌برد اما این‌که قوه قضائیه بدون حکم دادگاه و هرگونه مستند قضائی چنین فرمانی دهد نه تنها امری غیرقانونی بلکه اقدامی عهد قجری است یا حتی پیش از آن.

«فخرالسادات محتشمی پور» که ملاقات امروز با همسرش را در یادداشتی کوتاه روایت کرده، هم‌چنین مطالب سفارشی تاج‌زاده برای مطالعه را نیز این‌گونه فهرست کرده است: مقاله بحران مقاله نویسی و نظام ارزیابی دانشگاه‌ها مانعی جدی برای توسعه علمی نوشته دکتر مهدی گلشنی و دکتر محمد مهدی شیخ جباری منتشرشده در اطلاعات ۱۱ اسفند؛ کتاب طلبه زیستن، پژوهشی مقدماتی در سنخ شناسی جامعه شناختی زیست طلبگی نوشته مهدی سلیمانیه با مقدمه سارا شریعتی نشر نگاه معاصر؛ و مقالات چه باید کرد از مرحوم طباطبایی که چندی است در اطلاعات چاپ می‌شود و حاوی نکات ارزشمندی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates