09.04.2015

اولین اظهار نظر رهبری درباره مذاکرات لوزان: نه موافقم نه مخالف / مسئولین میگویند چیز الزام آوری نیست

عصرایران: میپرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته/ جایی برای موضع گیری وجود نداشته/ مسئولین میگویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست/ نه موافقم نه مخالف.
آیت الله خامنه ای برای نخستین بار پس از بیانیه هسته ای لوزان، واکنش نشان دادند و اظهار نظر کردند.

به گزارش عصرایران، آیت الله سیدعلی خامنه ای مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مداحان روز پنجشنبه با ایشان گفتند: میپرسند چرا فلانی(رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته.

مهمترین بخش های سخنرانی رهبری در این دیدار به نقل از سایت khamenei.ir به این شرح است:

– میپرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته/ جایی برای موضع گیری وجود نداشته/ مسئولین میگویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست/ نه موافقم نه مخالف.

– همه چیز در جزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد در جزئیات،کشور ما را محصور کند/ اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک میگویند بی معنی است/ آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین میکند،نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.

– من هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم/ با اینکه خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و میکنم/ با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم/ اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.

ادامه دارد …

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates