15.04.2015

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی دروغ است

خُسن آقا: ملای مکار برای رسیدن به منافع اش هر دروغی را سر هم می کند! حتی دروغی برای انکار تجاوز
دیگربان: علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفته که خبر «تجاوز» ماموران فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی «دروغ» است.

آقای قاضی عسکر برخی افراد٬ رسانه‌ها و سایت‌ها را در دامن زدن به این «دروغ» موثر دانسته و گفته آن‌ها «به راحتی حرمت مردم را می‌شکنند.»

وی اضافه کرده با «هوشیاری» دو نوجوان ایرانی «تجاوزی» صورت نگرفته و عاملان تلاش برای «تعرض جنسی» از سوی مقام‌های عربستان سعودی دستگیر شده‌اند.

به گفته قاضی عسکر برخی افراد از روی «بی‌اطلاعی» یا «تسویه حساب‌های شخصی و سیاسی» مطالبی را مطرح کرده‌اند که خانواده‌های این دو نوجوان را متأثر و پریشان کرده است.

این روحانی در بخش دیگری از سخنان خود از حاشیه‌های مذهبی و قومی به وجود آمده درباره این مساله انتقاد کرده و افزوده گروهی در پی عملی کردن «نقشه شوم» در لغو سفر‌های زیارتی هستند.

در پی افزایش اعتراض‌ها به واقعه فرودگاه «جده» دولت حسن روحانی اعلام کرد سفر‌های حج عمره را لغو کرده است.

در چند روز گذشته شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان و رسانه‌های ایران سرشار از حملات٬ انتقاد‌ها و اعتراض‌ها به دولت عربستان سعودی شده است.

بخش قابل توجهی از این واکنش‌ها به صراحت توهین آشکار به ملت عرب بوده که با تاسف گروهی از فعالان مدنی٬ سیاسی و رسانه‌ای در ایران مواجه شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates