21.08.2015

پالان جبهه مشارکت عوض شد

خودنویس:فارت نیوز: خبرگزاری قلعه حیوانات: شورای مرکزی«حزب اتحادملت ایران» با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت تشکیل شد و اعلام کردند ما هیچ ربطی به حزب منحله نداریم! شکوری راد نیز دبیر کل این حزب نیز اعلام کرد، «همینطوره»!

به گزارش واحد مرکزی «خر» خبرگزاری قلعه حیوانات، کامپیوترهای اداره بررسی سو پیشینه پلیس، سوخت. بعد از تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب اتحادملت ایران، تشابه اسمی افراد این شورا با افراد شورای مرکزی جبهه مشارکت باعث قاط زدن کامپیوتر نیروی انتظامی و آتش‌سوزی این مرکز شد.

یک منبع مطلع اعلام کرد، شکوری راد دبیر کل حزب اتحادملت ایران، هیچ ربطی به شکوری راد عضو حزب مشارکت ندارد و تشابه اسمی کاملا تصادفی است. یکی از شرکت کنندگان در این جلسه نیز اعلام کرد، بوی جوراب حاضران با بوی جوراب اعضای جبهه مشارکت کاملا متفاوت بوده و در ضمن، جوراب دبیر کل سوراخ نبوده است. این منبع همچنین اعلام کرد که در جلسات جبهه مشارکت همیشه بوی گلاب می‌آمد اما اینجا چند نفر عطر شاه‌عبدالعظیمی زده بودند.

به گفته روابط عمومی حزب اتحادملت ایران، در حزب جدید از رجبعلی مزروعی خبری نمی‌باشد و این نشانه تفاوت دو حزب است. گفته می‌شود رجبعلی مزروعی تا حدی بسته به ژتون ناهار مجانی کنفرانس‌های اروپایی، به اتحاد جمهوری خواهان و نیز چریک‌های فدایی خلق و گاهی هم حزب توده نزدیک شده است. او با شندین تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب اتحادملت ایران، به تهران زنگ زد و گفت آیا این حزب، دفتر نمایندگی در روستاهای جنوب بروکسل نمی‌خواهد؟

خانم ابتکار نیز که رسما عضو حزب اتحادملت ایران نیست، گفت اعضای این حزب جزو گونه‌های در حال انقراض هستند و سازمان حفاظت محیط زیست به دنبال باطل کردن پروانه شکار شورای نگهبان است.

یک منبع دیگر گزارش داده است که قرار است موسوی خوئینی‌ها، چوپان مخفی این گروه باشد.

عباس عبدی که با حزب جدید هم خرده حساب دارد گفت: «خر همون خره، پالونش عوض شده»! عباس عبدی که در سو سال گذشته یک جورایی شده و هر جایی می‌خوابد، حاضر به گفتگو در باره‌ی این حزب جدید نشد و در حال خروج از خود می‌باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates