22.08.2015

در جام حذفی به قهرمانی گفتند بازی را در بیاورد؟ افشاگری دادکان در مورد محسن قهرمانی

جهان نیوز: محمد دادکان در آن لحظات حتی گفت اگر داور(قهرمانی) حرف هایش را می شنود می تواند پشت خط بیاید و درباره اش توضیح بدهد. البته کاملا پیدا بود که قهرمانی هرگز تن به چنین کاری نمی دهد و به صورت تلفنی در این باره صحبتی نمی کند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ محمد دادکان در برنامه گفت و گوی ویژه خبری، آنجا که درباره مصداق های بارز فساد در فوتبال حرف می زد، دست به افشاگری بزرگی زد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت داوری که یک سال و خرده ای محروم بوده(محسن قهرمانی) در جلسه ای که با او داشته، اعتراف کرده مسئولان به او گفته اند تا یکی از بازی های لیگ برتر را در بیاورد!

از همان لحظه اول چند سوال پیش آمد؛ اولا در چه دوره ای چنین درخواستی از محسن قهرمانی شده است؟ دوما چه کسی چنین درخواستی از او داشته؟ سوما از او خواسته اند تا کدام بازی را به نفع کدام تیم در بیاورد؟ اینها سوالاتی بود که از همان لحظه اول به ذهن همه خطور کرد. محمد دادکان در آن لحظات حتی گفت اگر داور(قهرمانی) حرف هایش را می شنود می تواند پشت خط بیاید و درباره اش توضیح بدهد. البته کاملا پیدا بود که قهرمانی هرگز تن به چنین کاری نمی دهد و به صورت تلفنی در این باره صحبتی نمی کند.

در حالی که همه منتظر بودند تا قهرمانی چنین موضوعی را باز کند، علی خسروی یکی از کارشناسان داور و دوست نزدیک به این داور اظهارات رئیس سابق فدراسیون را رد کرد. او در این باره گفت: «دادکان حقیقت را نگفت. محسن قهرمانی هرگز نگفت از فدراسیون و سازمان لیگ از او خواستند تا نتیجه بازی را عوض کند.» خسروی از اهالی رسانه خواست تا پیگیری های بیشتری در این زمینه انجام دهند. در همین حالا یکی از مدیران سابق فوتبال ایران به نقل از یکی از داوران سابق و بین المللی فوتبال ایران فاش کرد این اتفاق در اواسط بازی دو تیم تهرانی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رخ داده است. گویا زمانی که قهرمانی در رختکن داوران مشغول استراحت بود، فردی با او تماس گرفت و چنین درخواستی داشت. این مدیر فاش می کند که اتفاقا قهرمانی به شدت نسبت به این خواسته واکنش نشان داد و حتی صدای خود را بلند کرد.
بی شک چنین درخواستی گویای فساد است و فارغ از اینکه اجرایی شده یا نه، خود می تواند یک سازمان یا یک فرد را پای میز محاکمه بکشاند. اگر خسروی به نقل از قهرمانی چنین حرفی را زده باشد، پس از این ادعا به طور کامل رد می شود اما حتی اگر در تماسی در کار بوده، این داور جنجالی لیگ برتر است که می تواند با حرف های خود یک معمای بزرگ را حل کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates