03.03.2013

محمود احمدی‌نژاد خطاب به عزت‌الله ضرغامی: صدا و سیما با وبلاگ و سایت تفاوت دارد

دیگربان: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه صدا و سیما با «حزب»، «سایت» و «وبلاگ» تفاوت دارد٬ گفته که «باید به جایی برسیم که کسی نتواند در صحت اخبار رسانه ملی تردید کند.»

به گزارش ایرنا آقای احمدی‌نژاد این مطلب را روز شنبه (۱۲ اسفند) در مراسم افتتاح شبکه‌های تلویزیونی «تماشا» و «سلامت» بیان کرده است.

وی در این مراسم گفته «رسانه باید مورد اعتماد مخاطب باشد» و «اگر خبر غیردقیقی منتشر شود٬ اعتماد مردم به صدا و سیما تضعیف» خواهد شد.

رئیس دولت دهم افزوده است: «باید به جایی برسیم که زمانی خبری از شبکه‌های صدا و سیما اعلام می‌شود هیچ کس در صحت و درستی آن تردید نکند.»

این اظهارات احمدی‌نژاد در شرایطی مطرح شده که مجتبی ثمره هاشمی یکی از مشاوران وی در گفتگو با شماره امروز روزنامه ایران برخی جریان‌های سیاسی را به استفاده ابزاری از صدا و سیما متهم کرده است.

آقای ثمره هاشمی در این گفتگو از صدا و سیما به خاطر «بی‌انصافی» در انعکاس «خدمات دولت» انتقاد کرده است.

مقام‌های دولتی بیش از دو سال است به عملکرد صدا و سیما در خصوص فعالیت‌های دولت انتقاد دارند و این انتقاد و اعتراض بارها در رسانه‌ها و مواضع آن‌ها بیان شده است.

صدا و سیما هفته گذشته نیز پخش گفتگوی زنده تلویزیونی احمدی‌نژاد را قطع کرد که این اقدام با اعتراض نهاد ریاست جمهوری و رسانه‌های وابسته به دولت مواجه شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates