26.08.2015

فالس‌نیوز: کرباسچی بعد از زلزله «زرگنده» شد، کرباسچی: اگر موقع زلزله بعدی در حمام باشم، چه خاکی سرم کنم؟

خودنویس: غلامحسین کرباسچی، که به ساخته‌های دوران مدیریت خود افتخار می‌کرد، شب گذشته بعد از وقوع زلزله زرگنده زد و رنگ ملحفه‌اش زرد شد. ناظران اعلام کردند که او نماز آیات را قضا خوانده است.
بیشتر بخوانید

به گزارش فالس‌نیوز از جمشیدیه، شب گذشته غلامحسین کرباسچی به هنگام تکان‌های نسبت شدید پایه‌های تخت‌خواب، اول فکر کرد جوان شده و […] اما بعد متوجه شد زلزله است و خانمش بعدا مجبور شد ملحفه را توی سطل رخت چرک بیاندازد. شهردار پیشین تهران، جرات نکرد تا صبح در داخل خانه بخوابد و گفت من به مهندسان مورد اعتماد شهرداری هم اعتماد ندارم!

شهردار تهران که همیشه از مقاومت ساختمان‌های ساخته شده در دوران مدیریتش حرف می‌زد، در حیاط خانه چادر زد و تا صبح پایش را در حمام هم نگذاشت و نماز آیاتش هم قضا شد. معاونین فنی شهرداران مناطق مختلف تهران و ناظران شهرداری در حال فرار از تهران بزرگ مشاهده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فالس نیوز، یکی از مهمانان تابستانی کرباسچی از او پرسید که هنگام زمین‌لرزه، با کدام پا باید وارد دستشویی شد، و کرباسچی در پاسخ گفت: «من که با سر میرم!»

این گزارش می‌افزاید محمد عطریانفر شب گذشته میان سیم‌کشی‌های امنیتی خانه‌اش گیر کرد و تا سحر مانند گربه گیر کرده در کاموا، مشغول باز کردن سیم‌ها بود. عطریان‌فر بامداد امروز در چیذر تهران به همراه آفتابه اهدایی محمد قوچانی مشاهده شده است و گویا در باغ بالاتر از میدان ندا با بیل مشغول کاری بوده است. عطریانفر ده‌ها مقاله در باره زمین‌لرزه تهران و خطراتش برای سازه‌های بلند شهری را در دوران کرباسچی، در همشهری سانسور کرده بود.

اکبر هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی نیز، زندان رفتن مهدی را عامل این زلزله خواندند و گفتند اگر مهدی آزاد نشود و عفو رهبری گیرش نیاید، حتما باز هم زلزله خواهد آمد! هاشمی به نوه‌ها سفارش کرد که ویلاهای لواسانات نروند. یاسر هاشمی نیز که شب‌ها با اسب می‌خوابد، به خاطر رم کردن اسب‌ها که زلزله را پیشبینی می‌کنند، دچار آسیب روحی و مغزی شد (کارشناسان وجود مغز را تایید نکرده‌اند).

ستاد اقامه نماز جمعه کشور نیز از همه بانوان خواست شب‌ها با چادر بخوابند تا مبادا کم لباس بودن آنها بر قدرت و شدت زلزله بیافزاید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی هم از خانم‌ها درخواست کرد برای جلوگیری از پس‌لرزه، در همه حالات حجاب خود را سفت نگه دارند!

همسر آقای روحانی نیز پس از استحمام، زیرپوش خود را روی چادر پوشید.

یک مدیر مرکز وقایع غیر مترقبه، بعد از زمین‌لرزه از شهروندان تهرانی نیز درخواست کرد که شب‌ها حتما با لباس بخوابند بانوان محترمه نیز از پوشیدن «نخ در بهشت» حتما خودداری کنند. گفته می‌شود «نخ در بهشت» نوعی زیرپوش زنانه است که در «ویکتوریا سیکرت» به نمایش عمومی در آمده است!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates