26.11.2015

نقش نفوذی های وزارت کشور در اتفاقات قرچک ورامین

نگام: بدنبال اتفاقات اخیر در قرچک ورامین که با حضور نماینده دلواپس این منطقه در مجلس منجر به حمله قانون شکنان و ضرب و شتم وزیر کشور دولت اصلاحات در مراسمی که دارای مجوز قانونی بود گردید چند نکته قابل ذکر است ، که نقش نفوذی های وزارت کشور و بقایای دولت احمدی نژاد را در این حادثه قابل تامل تر می نماید.

به گزارش نگام صفر علی براتلو فرماندار شهر ری در دوران احمدی نژاد در پایان ایام مسئولیت بقایای این دولت ، به سمت معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران منصوب و متاسفانه پس از ریاست جمهوری آقای روحانی با حمایت های رحمانی فضلی وزیر کشور ، در سمت خود ابقا شد.
صفر علی براتلو با تفکرات اعتدال گرایانه میانه ای نداشته و اساسا دل در گرو دولت تدبیر و امید و منویات آن ندارد لذا با توجه به نوع تفکرات و خط مشی و مسیری که به عنوان نفوذی در این دولت برای خود ترسیم نموده لزومی نمی بیند که در جایگاه معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران بخواهد امنیت این چنین میتینگ هایی را برقرار نماید ، بلکه بالعکس تمام تلاش خود را در جهت بر هم زدن آن ها و همراهی و همکاری با دلواپسان و اصول گرایان تندرو به کار خواهد بست.

نکته قابل تامل دیگر این است که متاسفانه رحمانی فضلی وزیر کشور دولت تدبیر و امید فردی اهل زد و بند ، و باند بازی و مقدم نمودن روابط بر ضوابط است ، که بایستی این نکته مورد توجه آقای روحانی و سایر تصمیم گیرندگان دولت قرار گیرد ، رحمانی فضلی هم چون چتر حمایتی که بر سر صفر علی براتلو گسترانیده ، نسبت به عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز حمایت های همه جانبه ای مبذول داشته است.
عیسی فرهادی از مسئولان دوره احمدی نژاد و در زمان ریاست جمهوری او استاندار البرز بوده ، و دلیل حمایت رحمانی فضلی از فرهادی به خاطر اسفالت نمودن مسیر ویلای او و لوله کشی گاز برای رحمانی فضلی در روستای فشم بوده که از توابع ساوجبلاغ می باشد، مسیری یازده کیلومتری که فرهادی برای جناب آقای رحمانی فضلی هم اسفالت و هم لوله کشی گاز نموده است.
نگام به زودی در باره نقشی که اصول گرایان برای عیسی فرهادی فرماندار تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ، برای تاثیرگذاری در نتیجه آرای مردم پایتخت تعریف نموده اند افشاگری خواهد نمود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates