04.12.2015

رئیس دیوان عدالت اداری: رهبر همه جوامع بشری را هدایت می‌کند!

آمدنیوز: رییس دیوان عدالت اداری گفت: «مقام معظم رهبری شخصیتی هستند که افکار و اندیشه‌های ناب، بلند و عمیق اسلامی را به گوش بشریت می‌رسانند و دنیا را از خطری که استکبار برای جهان به وجود آورده، آگاه می‌کنند.»

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نامه‌ رهبر ایران به جوانان کشورهای غربی خاطرنشان کرد: نامه‌ای که مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی نوشته‌اند یکی از رسالت‌های مهم رهبری است که جامعه اسلامی را هدایت می‌کند. این امر نشان دهنده آن است ایشان تنها رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران نیست!

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری شخصیتی هستند که افکار و اندیشه‌های ناب، بلند و عمیق اسلامی را به گوش بشریت می‌رسانند و دنیا را از خطری که استکبار برای جهان به وجود آورده، آگاه می‌کنند. می‌توان گفت نامه مقام معظم رهبری به‌ موقع و با عنایت الهی بوده است.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: این همان رسالتی است که قرآن کریم بر عهده نبی اکرم (ص) و ائمه معصومین گذاشته‌اند که در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج)، ولی فقیه وظیفه خود می‌دانند دنیا را از خطر استکبار آگاه کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری اظهار کرد: جوانانی که آینده ساز کشورهای خودشان هستند اگر متوجه مخاطرات و چالش‌های عمیقی که بر سر راه بشریت و کشورهای غربی وجود دارد، شوند و به اندیشه فرو روند که چرا امروز دنیا دچار این بحران‌های عظیم شده است می‌تواند بسیار موثر باشد. این از الطاف الهی است که قلم ایشان وقتی در این راستا به کاغذ گذاشته می‌شود قطعاً هدایت‌های الهی و عنایت‌های حضرت ولی عصر (عج) پشت این قضیه است.

وی اظهار کرد: امروز حضور مقام معظم رهبری باعث افتخار کشور و ملت است. این کشور به خود می‌بالد که رهبری دوراندیش و جامع‌نگر دارد که جهان‌بینی ایشان تنها مشمول کشور اسلامی ایران و مسلمانان منطقه نیست بلکه اندیشه و تفکر ایشان اندیشه بشری است و جوامع بشری را حسب مورد و به مقتضای زمان هدایت می‌کند؛ لذا مطالبی که ایشان در نامه خود خطاب به جوانان اروپایی و غربی ذکر کردند بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای چند روز پیش دومین نامه خود خطاب به جوانان غربی با موضوع اسلام را منتشر کرد که رسانه‌های جمهوری اسلامی تبلیغات گسترده‌ای در این مورد کرده‌اند. هنوز از بازتاب این نامه در رسانه‌های غربی گزارشی مخابره نشده است. به نظر می‌رسد نگارش نامه دوم وی نیز همانند نامه اول، بیشتر فرصت تبلیغاتی را حول محور شخصیتی رهبر ایران برای تریبون‌های حکومتی ایجاد کند.

حامیان علی خامنه‌ای به منظور تبلیغ این نامه، ده‌ها حساب کاربری جعلی در توییتر ایجاد کرده بودند که پس از شناسایی از سوی توییتر مسدود شد.

تریبون‌های حکومتی و وابستگان به علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، سعی دارند با قدسی کردن و ملکوتی جلوه دادن وی، راه را بر هرگونه انتقاد از او مسدود کنند و اعمال وی را متصل به امام زمان (عج) و با هدایت الهی جلوه دهند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates