14.01.2016

خبرگزاری آنا: خروج مهدی موسوی و فاطمه اختصاری از ایران

خودنویس: دو شاعر که با با حکم قاضی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به زندان و شلاق محکوم شده بودند، بنا به گزارش خبرگزاری آنا از کشور خارج شده‌اند. منابع خبری دیگر هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

خبرگزاری آنا امروز خبر داد که  فاطمه اختصاری و مهدی موسوی که به تحمل زندان محکوم شده بودند از مرزهای ایران عبور کرده‌اند و اینک در سلیمانیه عراق هستند. منابع خبری دیگر هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

آنا نوشت: «شاعرانی که در مهر ماه امسال با حکم قاضی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به زندان و شلاق محکوم شده بودند، به سلیمانیه عراق عزیمت کردند. مهدی موسوی و فاطمه اختصاری که به دلیل مضامین برخی از سروده‌ها‌یشان و اتهام همکاری با خواننده اشعار موهن، فعالیت در شبکه‌های مجازی و… به حبس و شلاق محکوم شده بودند، اخیرا کشور را به مقصد سلیمانیه عراق ترک کرده‌اند.»

آنا می‌افزاید: «این اتفاق در شرایطی رخ داده که مطابق با اظهارات چندی پیش امیر رئیسیان، وکیل این دو شاعر در گفت‌وگو با آنا، مهدی موسوی و اختصاری تا زمان برگزاری دادگاه تجدید نظر و رای نهایی دادگاه، به قید وثیقه آزاد شده بودند. در همین راستا، عکسی از حضور این دو شاعر در برنامه‌ای با نام «کاوش» در شبکه تلویزیونی کردی «کورد»، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که آن‌ها قصد مهاجرت و اقامت در کشور سوئد را دارند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates