31.03.2016

ماجرای توییتر هاشمی چیست و در دست کیست؟

اَن‌صاف نیوز: از ساعتی پیش با هجمه ی افراطیون و بی.بی.سی و ادعای تناقض سخنان رهبری و توییتری ناقص منتسب به هاشمی رفسنجانی، ادعاهایی درباره ی این حساب توییتری شده، این پرسش ها مطرح است که: حقیقت ماجرای توییتر هاشمی چیست؟ توییتر هاشمی دست کیست و چرا هاشمی روحش از توییت ها و مطالب سایت بی خبر است؟

طبق اخبار رسیده به خبرنگار انصاف نیوز، علت اصلی اشکال و اختلاف فاحش رفتاری تیم رسانه ای آیت الله هاشمی به این شرح است:

اکانت منتسب به آیت الله هاشمی در اختیار فردی به نام «محمودی» است. او سردبیر سایت هاشمی رفسنجانی (سایت دفتر هاشمی) است که حساب توییتر و تلگرام نیز در اختیار اوست. این فرد با دسترسی به مصاحبه ها و سخنرانی های قدیمی هاشمی و بر اساس شرایط روز، بخشی از سخنان او را گلچین و منتشر می کند که بعضی از آنها در این مدت باعت ناراحتی و حتی عصبانیت شدید آیت الله هاشمی شده؛ مثل ماجرای قهر رهبر انقلاب از آیت الله مصباح در قبل از انقلاب که کاملا بدون هماهنگی هاشمی منتشر و البته با اشکالاتی جدی منتشر شد.

بنا بر این گزارش، او بارها به دلیل انتشار مطالبی بدون هماهنگی با تشر و واکنش تند هاشمی و نزدیکانش مواجه شده و سه بار تا مرز اخراج پیش رفته است.

روابط عمومی مجمع نیز در قبال مطالب تند و غیراصولی این فرد که بر اساس تشخیص خود مطالب را در توییتر و تلگرام منتشر می کند، با کوتاهی تاکنون واکنشی نشان نداده است.

بنا بر پیگیری از نزدیکان هاشمی، او از انتشار چنین مطالبی کاملا بی خبر است و هیچ یک از مطالب سایت و توییتر با او چک نمی شود و به اصطلاح، روح هاشمی از مطالب «سایت هاشمی رفسنجانی» و توییترش بی خبر است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates