21.04.2016

آيت الله مكارم شيرازي: عده اي در مورد برجام بي انصافي مي كنند/ با وجود موافقت رهبری با برجام برخي كه اداي پيروي از ايشان را دارند باز تعبير به خيانت مي كنند

عصرایران: متاسفانه 80درصد ازدواج هايي كه از اين راه (مجازی) صورت مي گيرد منجر به طلاق مي شود.
آيت الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليد شیعه در قم با اشاره به اينكه عده اي در مورد برجام بي انصافي مي كنند، گفت: با وجودي كه رهبر معظم انقلاب با برجام موافقت كردند، برخي كه اداي پيروي از ايشان را دارند باز در مساله برجام تعبير به خيانت مي كنند.

به گزارش عصرایران به نقل از ايرنا، وي روز پنجشنبه در ديدار با دكتر قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت خاطرنشان كرد: در ارتباط با برجام كاري انجام شده، ما نمي گوييم فتح الفتوح بود ولي فراموش نكنيم كه طرف مقابل ما، آدم ناقلايي است.

وي ادامه داد: در برجام در مورد مسائل، ذره ذره توافق كردند و ما بايد طرف مقابل را هم در نظر بگيريم، آنها دوست ندارند جمهوري اسلامي ايران مقتدر و يك وتاز منطقه باشدباشد.

آيت الله مكارم شيرازي گفت: دشمنان تحمل اين را ندارند كه در منطقه قدرتي پيدا شود كه به آنها امتياز ندهد، ما مي گوييم برجام اين است و هزينه هاي پياده شدن آن هم اينگونه است.

وي ادامه داد: تعجب مي كنم با وجودي كه رهبر معظم انقلاب موافقت كردند، برخي كه ادعاي پيروي از ايشان را دارند باز انتقاد و تعبير به خيانت مي كنند.

آيت الله مكارم شيرازي بيان داشت: برخي غافل از اين هستند كه هر چه فشار دشمنان بيشتر شود بايد وحدت ما نيز افزايش پيدا كند، بايد مسائل شخصي را كنار بگذاريم و گاهي اين مسائل شخصي حاكم بر مقدرات جامعه نشود و منافع ملي و مردم بايد اصل باشد.

وي ادامه داد: در شرايطي كه دشمنان به ما فشار وارد مي كنند بايد اتحاد و همدلي خود را بيشتر كنيم.

اين مرجع تقليد همچنين گفت: امروز مساله ارزش افزوده به يك مشكل تبديل شده است كه مثلا روي پول آب و برق هم ارزش افزوده دريافت مي كنند، بايد با محاسبه دقيق، آثار و منافع و مضرات كار را در نظر بگيريم.

آيت الله مكارم شيرازي همچنين ،ورود بدون محدوديت افراد به فضاي مجازي را از ديگر مشكلات دانست و گفت: گزارش هايي كه از فضاي مجازي به ما مي رسد، خيلي وحشتناك است.

وي ادامه داد: افراد دست اندركار بايد در اين زمينه فكر اساسي كنند، باز بودن بدون محدوديت سرچشمه بسياري از مشكلات در حوزه فضاي مجازي است و متاسفانه 80درصد ازدواج هايي كه از اين راه صورت مي گيرد منجر به طلاق مي شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates