08.06.2016

آلزایمر خودخواسته: تراکتورسازی رکورددار استفاده از بازیکنان ارامنه!

آی اسپورت: آجرلو در شرایطی هواداران طرفداران تبریزی را برای رد کردن هارویان بهانه کرده که تاریخ تراکتورسازی، نشان می‌دهد طرفداران این تیم هیچ سنخیتی با نژادپرستی ندارند.

آی اسپورت – شروع کار آجرلو در تراکتورسازی مثل استیل آذین، بیشتر از فوتبال با حاشیه‌های خارج از زمین همراه بود. آجرلو که در ماه رمضان 6 سال قبل، با اخراج کریمی به اتهام روزه خواری حسابی وارد حاشیه شد و برای سال‌ها از فوتبال کنار رفت، این بار گفته بخاطر درخواست هواداران تبریزی، روی نام آرزداد هارویان مدافع ارمنستانی تیمش خط قرمز می‌کشد. تصمیمی که با واکنش‌های مختلف و اتهام نژادپرستی برای او همراه شده است.

آجرلو، در شرایطی درخواست هواداران را برای این موضوع بهانه کرده که هیچ باشگاهی در ایران، به اندازه تراکتورسازی بازیکنان ارمنستانی را به ایران نیاورده است. در دوره اول لیگ برتر، چهار بازیکن ارمنستانی به نام‌های آرائیک مارکوسیان‌٬ آدام هایراپتیان٬ آرمن ساهاکیان و آشوت دادامیان برای تراکتورسازی بازی می‌کردند که در بین آن‌ها مارکوسیان جزو بازیکنان اصلی تیم بود و به استقلال هم گل زد.

در آن مقطع، هیچ مشکلی بین طرفداران تبریزی و بازیکنان ارامنه به وجود نیامد. شاید چون اینستاگرامی وجود نداشت که افرادی با تفکرات نژاد پرستانه برای مدیر باشگاه پیغام بگذارند و مدیر بومی باشگاه هم جو شهر را خوب می‌شناخت و می‌دانست آن‌ها، همه شهر نیستند و نباید از آن‌ها بترسد. همانطور که هیچ اقلیت تندرویی، نماد شهر و کشورش نیست.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates