16.06.2016

من ابی تهامی، لنگ ۷۰۰هزار تومان هستم!

ورزش: روح تابستانی‌اش را موریانه‌ها خورده‌اند و در گوشه یک خانه خاموش، عزلت‌نشین شده است. توپچی نامدار سال‌های دور که به قول خودش روزگاری از اهواز تا تهران همه را دریبل می‌زد، این روزها در مرگ فرصت‌ها، فقط دنیا را نفرین می‌کند…
وانانیوز-روح تابستانی‌اش را موریانه‌ها خورده‌اند و در گوشه یک خانه خاموش، عزلت‌نشین شده است. توپچی نامدار سال‌های دور که به قول خودش روزگاری از اهواز تا تهران همه را دریبل می‌زد، این روزها در مرگ فرصت‌ها، فقط دنیا را نفرین می‌کند. ابراهیم تهامی دیروز در خرماپزون کنار کارون آن‌قدر حالش بد بود که فکر می‌کرد، از دست آدم‌های بی‌مرام دور و برش، همین روزها شناسنامه‌اش باطل می‌شود طفلک!

ابراهیم تهامی این روزها کجاست؟

فعلا خانه‌نشینم و به دیوارهای اتاق نگاه می‌کنم. محبت زیاد مسئولان باعث شد غمباد بگیرم. اگر افتادم یک گوشه و سکته کردم و جنازه‌ام تشییع شد، بدانید از ظلم این حضرات بوده و بنویسد مظلوم‌کشی کردند.

طلبت را از استقلال‌اهواز گرفتی؟

مثل اینکه اینها قصد پول‌دادن ندارند. به‌خدا اگر حقم را ندهند دیگر اجازه نخواهم داد تیمداری کنند. یک عده ریش‌سفید آمدند و گفتند کمی صبر کن و به خاطرشان دندان روی جگر گذاشتم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. حرف ریش‌سفیدها هم دیگر اعتبار ندارد. رک بگویم اگر ۴۷میلیون مرا ندهند و لقمه حلال زن و بچه‌ام را از دستم بگیرند، نمی‌گذارم در این شهر نفس بکشند و تیمداری کنند.

از باشگاه شکایت نکردی؟

کمیته انضباطی 700هزار تومان برای رسیدگی به شکایت می‌خواهد. این پول را از کجا بیاورم. ۲۸سال در این فوتبال مفتی بازی کردم و امروز لنگ 700هزار تومان هستم. احساس می‌کنم به ته‌خط رسیده‌ام.

الان که خوزستان 3تیم در لیگ‌برتر دارد، جایی برای ابی تهامی روی نیمکت این 3تیم پیدا نمی‌شود؟

اینها چون از محبوبیت من می‌ترسند سراغم نمی‌آیند. فکر می‌کنید چرا عبدالله ویسی در استقلال‌خوزستان از من استفاده نکرد؟!

چرا؟

چون از اسم من می‌ترسید. اینها دنبال آدم‌های از راه رسیده هستند، نه یکی مثل من که روی چشم مردم خوزستان هستم. روی سخنم با شخص خاصی نیست اما آن آدمی که کفش ابی را واکس می‌زد و مرده یک امضای من بود الان شده همه‌کاره. در این فوتبال را باید گل بگیرند. من برای مسئولان واقعا متاسفم که فوتبال ایران را دودستی تقدیم دلال‌ها کردند.

ولی شایعه شده بود امسال روی نیمکت نفت‌ آبادان می‌نشینی؟

راستش یک قرارهایی داشتیم اما وقتی تیم صعود کرد هیچ تماسی نگرفتند و من هم به زرافشان زنگ نزدم. مردم آبادان دوست دارند، کنار نفت باشم اما خب مردم که تصمیم‌گیرنده نیستند. خودم هم نمی‌خواهم سربار باشم. آقای‌عیسی‌زاده رفیق من است و این چیزها را خوب می‌داند.

این فوتبال به کجا می‌رود بالاخره؟

من مرده، شما زنده؛ با این باندبازی‌ها و استعدادکشی‌ها 10سال بعد در آسیا زنگ تفریح خواهیم بود. فوتبالی که روی هوا، تیمی مثل استقلال‌اهواز را از دسته پایین‌تر بیاورد لیگ‌برتر و آخرش فاجعه درست شود، مرخص است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates