24.08.2016

جدول آمارهای طلاق در ایران قبل از محرمانه شدن: از سال ۱۳۵۷ تا تیر ۱۳۹۵ + نمودار – رشد یازده برابری طلاق (۱۱۰۰ درصدی) در ایران


ملیون: (منبع مرکز آمار ایران/ اداره ثبت احوال)
بر طبق جدول ذیل در سال ۱۳۵۷ در کشور حدود پانزده هزار طلاق داشته ایم، با توجه به رشد دو برابری جمعیت از سال ۵۷، اگر بصورت عادی پیش میرفت رشد طلاق باید بود دو برابر می شد و در جامعه باید بود حداکثر ۳۰ هزار طلاق در سال داشتیم، ولی با کمال تعجب می بینیم که آمار طلاق به بصورت فاجعه باری افزایش یافته و یک رشد ۱۱ برابری را تجربه کرده است.

بهر حال آمار طلاق در ایران محرمانه شده است و از اول سال ۱۳۹۵ در وب سایت سازمان ثبت احوال مانند گذشته، دیگر آمارهای ماهیانه طلاق سال ۹۵ دیگر عرضه نمی شود.

آمار طلاق واقعی نیز به سرنوشت آمارهای واقعی تورم، آمار بیکاری و رشد اقتصادی دچار شده و محرمانه شده است. بهر حال به گفته مسئولین آمار طلاق ۴ ماهه اول سال ۹۵ نسبت به چهرماهه اول سال ۹۴ یک رشد ۲٫۲ درصدی داشته است.

بهر حال رشد شدید طلاق در ایران نشانه وخیم شدن وضعیت اقتصادی مردم و بیکاری گسترده جوانان و … می باشد که ناشی از سو مدیریت کلان در کشور می باشد، این سو مدیریت در کشور آن قدر شدید است که ما روی هر موضوع در کشور انگشت بگذاریم آمار های مشابه را مشاهده می کنیم.

در جدول ذیل آمار طلاق ۳۸ ساله از سال ۵۷ تا تیر ۹۵ ملاحظه می شود:

تعداد طلاق سال
____________ ____________
۱۵۲۵۳ ۱۳۵۷
۲۱۱۷۰ ۱۳۵۸
۲۳۹۸۷ ۱۳۵۹
۲۴۴۲۳ ۱۳۶۰
۳۱۲۲۱ ۱۳۶۱
۳۵۸۶۷ ۱۳۶۲
۳۵۱۷۸ ۱۳۶۳
۳۸۹۸۳ ۱۳۶۴
۳۵۲۱۱ ۱۳۶۵
۳۳۴۳۳ ۱۳۶۶
۳۳۱۱۴ ۱۳۶۷
۳۳۹۴۳ ۱۳۶۸
۳۷۸۲۷ ۱۳۶۹
۳۹۳۳۶ ۱۳۷۰
۳۳۹۸۳ ۱۳۷۱
۲۹۳۱۲ ۱۳۷۲
۳۲۷۰۶ ۱۳۷۳
۳۴۷۳۸ ۱۳۷۴
۳۷۸۱۷ ۱۳۷۵
۴۱۸۱۶ ۱۳۷۶
۴۲۳۹۱ ۱۳۷۷
۵۱۰۴۴ ۱۳۷۸
۵۳۷۹۷ ۱۳۷۹
۶۰۵۵۹ ۱۳۸۰
۶۷۲۵۶ ۱۳۸۱
۷۲۳۵۹ ۱۳۸۲
۷۳۸۸۲ ۱۳۸۳
۸۴۲۴۱ ۱۳۸۴
۹۴۰۳۹ ۱۳۸۵
۹۹۸۵۲ ۱۳۸۶
۱۱۰۵۱۰ ۱۳۸۷
۱۲۵۷۴۷ ۱۳۸۸
۱۳۷۲۰۰ ۱۳۸۹
۱۴۲۸۴۱ ۱۳۹۰
۱۵۱۷۶۳ ۱۳۹۱
۱۵۵۳۶۹ ۱۳۹۲
۱۶۳۵۷۲ ۱۳۹۳
۱۶۳۷۶۵ ۱۳۹۴
۵۵۷۱۸ ۱۳۹۵چهارماهه اول

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates