27.08.2016

کنسرت شهرام ناظری با وجود اعتراض‌ در یزد برگزار شد

بی‌بی‌سی: کنسرت مشترک شهرام ناظری، خواننده سرشناس ایرانی و حافظ ناظری، فرزندش با وجود اعتراض‌ شماری از مردم شهر تفت در استان یزد برگزار شد.

شب گذشته، چهارم شهریور، خبرگزاری ایلنا به نقل از مدیر برنامه‌های شهرام ناظری گزارش داد که عده‌ای در اعتراض به برگزاری این کنسرت بیرون سالن تجمع کرده و “مشغول خواندن نماز” هستند.

ایلنا پیش از برگزاری کنسرت گزارش داده بود که به خاطر تجمع معترضان، هنرمندان نتوانسته‌اند وارد سالن شوند.

اما در نهایت خبرگزاری‌ها گزارش کردند که این کنسرت با وجود اعتراض‌ و تجمع خارج از سالن، در تفت، ۲۰ کیلومتری مرکز استان یزد برگزار شد.


گفته می‌شود معترضان این پوستر را بیرون سالن برگزاری کنسرت نصب کرده بودند

تعداد زیادی از کنسرت‌های موسیقی در ماه‌‎های گذشته در واکنش به اعتراض شماری از روحانیان مخالف موسیقی، لغو شده است؛ از جمله کنسرت ناظری‌ها در شهر نیشابور در استان خراسان رضوی.

خرداد ماه گذشته کنسرت مازیار فلاحی ساعاتی پیش از برگزاری در یزد لغو شد. بیشتر بخوانید.
وقایع مرتبط:

+ لغو تمام کنسرت‌ها در خراسان رضوی

+ علم‌الهدی: کنار حرم امام رضا نمی‌شود کنسرت گذاشت

+ انتقاد روحانی از لغو کنسرت‌ها و تصمیم وزیر ارشاد

دیشب، در کنسرتی دیگر در تهران، حسین علیزاده در تالار وحدت تلویحا از این موضوع انتقاد کرد و پیش از اجرا گفت “اگر موسیقی را از ملت بگیرید دل آنها را گرفته‌اید. موسیقی را از من و امثال من نمی‌توانند بگیرند. اگر موسیقی بخواهد شهید داشته باشد، من در صف اول آن ایستاده‌ام.”

دوشنبه پیش، رییس‌جمهوری ایران از تصمیم وزیرش برای به گفته او “کوتاه آمدن” در مقابل تندروها انتقاد کرد و گفت وزیر ارشاد نباید در مقابل فشارها “عقب‌نشینی” کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates