19.03.2013

تبلیغات انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد با راه اندازی سالن‌های تفریحی مختلط و مسابقات رقص: با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری فعالیت های تبلیغاتی شدت می یابد

العربیه: نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران، رقابت ها میان طیف های حاضر را هم شدت بخشیده است. در این میان، تیم انتخاباتی دولت محمود احمدی نژاد با محوریت اسفندیار رحيم مشایی هم به شدت فعال شده و از هم اکنون به روش های مختلف تبلیغات خود را آغاز کرده است؛ اگرچه هنوز مشخص نیست که چه کسی نامزد تیم احمدی نژاد در انتخابات خواهد بود.

راه اندازی تعدادی رسانه، راه اندازی سالن های ورزشی مختلط و دادن وام های سریع از جمله اقدام های تیم احمدی نژاد است.

بنا بر گزارش های رسیده به ”العربیه.نت” تیم احمدی نژاد- مشایی، راه انداری تعدادی سایت و مجله را در برنامه خود دارد که نام اکثر آن ها، پیشوند یا پسوند ”بهار” دارد. ”بهاریون”، ”بهاران”، ”کافه بهار”، ”بهاریه”و ”بهارستان” از جمله این رسانه ها است.

این تیم همچنین در مناطق مختلف قصد دارد رسانه هایی راه اندازی کند که نام آن ها را متناسب با منطقه فعالیت بر می گزیند از جمه ”خزر” و ”خلیج فارس”.

نکته جالب توجه در راه اندازی این رسانه ها این است که برای کادر آن ها اقدام به جذب شماری از روزنامه نگاران اصلاح طلب کرده که به خاطر تعطیل شدن رسانه هایشان یا وضعیت بد اقتصادی، به فعالیت در رسانه های تیم احمدی نژاد- مشایی راضی شده اند.

زاه اندازی سالن های ورزشی-تفریحی مختلط میان دختران و پسران، از جمله اقدامات دیگر تیم انتخاباتی احمدی نژاد- مسایی است. این سالن ها با عنوان ”طرح بهاری” راه اندازی می شوند.

در شماری از مناطق تهران و دیگر شهرهای ایران، سالن هایی برای بازی های ”بولینگ” و ”بیلیارد” مجهز شده که قرار است دختران و پسران به صورت همزمان اجازه حضور در آن ها و بازی کردن را داشته باشند. این در حالی است که طی سال های گذشته، یک سالن بیلیارد ویژه بانوان نیز وجود نداشت.

”حجاب اختیاری” یکی از شعارهای تیم انتخاباتی ”احمدی نژاد- مشایی” است. از این رو در سالن های یاد شده می توان ”حجاب اختیاری” را مشاهده کرد. در این سالن ها دخترها به جای استفاده از شال و روسری می توانند از کلاه استفاده کنند و به جای مانتو، لباس راحت ورزشی به تن کنند.

در محیط این سالن ها هم ”بار اسلامی” و ”کافه” راه اندازی می شود که امکان حضور به شیوه غربی فراهم می شود. بر روی در و دیوار این سالن ها، طرح های از بهار، تخت جمشید و دیگر نمادهای ملی گرایانه قرار داده می شود.

”طرح بهار” در آموزشگاه ها، یکی دیگر از اقدام های تیم انتخاباتی احمدی نژاد- مشایی است. به طور مثال در این طرح کلاس های آموزشی در برخی از مقاطع راه اندازی می شود از جمله کلاس ”رقص” برای مقطع کودکستان. برگزاری مسابقات رقص برای بزرگسالان نیز در ”طرح بهار” گنجانده شده است.

تیم انتخاباتی احمدی نژاد- مشایی، حوزه روحانیون را نیز از یاد نبرده و تیم هایی برای پوشش این قشر از جامعه آموزش داده به گونه ای که این تیم ها هم بخش روشنفکری دینی و هم بخش بنیادگرا را در بر بگیرند.

بنا به گزارش های رسیده، دادن وام های بلا عوض یا وام هایی با اقساط کم، از جمله دیگر برنامه های تیم انتخاباتی احمدی نژاد- مشایی است. به طور مثال اگر کسی برای حمید بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد نامه بنویسد، می تواند وام تا سقف ۵ میلیون تومان و بازپرداخت ماهی ۵۰ هزار تومان دریافت کند. اما اگر بتواند احمدی نژاد را به طور حضوری ببیند و از او وام بخواهد،۳ میلیون تومان بلاعوض دریافت می کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates