13.09.2016

خوش خدمتی «رسانه میلی» به قالیباف بی‌جواب نماند/ فرزند قائم‌مقام صداوسیما در شهرداری پست مدیریتی گرفت!

سحام: بنا به گزارش خبرگزاری مهر، فرزند قائم مقام رئیس صداوسیما به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی شهرداری منصوب شد!

به گزارش «سحام»، پس از انتصاب «مجتبی عبداللهی» از نزدیک‌ترین افراد سیاسی به محمدباقر قالیباف، به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، تغییرات گسترده‌ای در این معاونت در حال انجام است.

در ادامه تغییرات صورت پذیرفته در این معاونت، «سیدعلی موسوی مقدم» فرزند حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم، قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما، به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منصوب شده است!

صداوسیمای جمهوری اسلامی به موضوع املاک نجومی اهداء شده توسط محمدباقر قالیباف ورود نکرد و حتی انتقاد نرم احمد جنتی از این موضوع را در نماز جمعه نیز به تیغ سانسور سپرد. هم‌چنین مناظره جبرائیلی و حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی در برنامه ثریا با حضور حافظی عضو شورای شهر که منتقد قالیباف است، در هفته‌های اخیر لغو و سایت‌هایی که به این موضوع پرداخته بودند نیز توسط قوه قضاییه فیلتر شدند.

به گفته یکی از اعضای شورای شهر، کامران نجف زاده و ایمان مرآتی، خبرنگاران جنجالی صداوسیما هم از دریافت کنندگان املاک نجومی هستند. کامران نجف زاده ادعای عضو شورای شهر تهران را تکذیب و اعلام کرده «اگر ملک نجومی دریافت کرده، کلیدش را به مدعیان خواهد سپرد.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates