25.09.2016

واکنش خامنه‌ای به افشای خبر دیدار با احمدی‌نژاد: مومن حرف امانت را پخش نمی‌کند

دیگربان: علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی به افشای خبر دیدار وی با محمود احمدی‌نژاد و مخالفتش با نامزدی مجدد وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

آقای خامنه‌ای در درس خارج فقه روز یک‌شنبه (چهارم مهر) خود گفته «شایعه‌پراکنی‌ها مضرات بزرگتری دارد، غالبا هم وقتی نقل می‌کنند، دقیق نقل نمی‌کنند.»

وی بی آنکه نامی از مسئول دفترش ببرد٬ گفته که یک فرد «حرفی که به او به عنوان امانت سپردند آن را به اصدقای خودش هم نمی‌گوید.»

از محمد محمدی گلپایگانی٬ مسئول دفتر علی خامنه‌ای که گفته می‌شود در جلسه سوم شهریور رهبر جمهوری اسلامی با احمدی‌نژاد حضور داشته٬ به عنوان منبع اصلی انتشار خبر این دیدار و برخی محتویات آن نام برده می‌شود.

براساس اعلام محافظه‌کاران آقای خامنه‌ای در این دیدار با قاطعیت اعلام کرده که مخالف نامزدی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری است.

خامنه‌ای هم در واکنش به انتشار اخبار در مورد این دیدار گفته «گاهی حرفی را به ما می‌گویند به عنوان مشورت و گاهی درد دل؛ دلش نمی‌خواهد غیر کسی که شنونده است کس دیگری متوجه بشود.»

وی افزوده «حرفی می‌زنند٬ ما برویم این را به رفقا بگوییم. در حالی که او {احمدی‌نژاد} این حرف را امانت سپرده است و راضی نیست کسی بفهمد. مومن {گلپایگانی} این کار را نمی‌کند.»

رهبر جمهوری اسلامی ادامه داده «بعضی از این افراد می‌گویند اینکه به او گفتم مورد اعتماد است. غافل از اینکه او هم فردی دارد مورد اعتماد و همین جوری حرف پخش می‌شود.»

خامنه‌ای اضافه کرده «گاهی پخش کردن حرف ضررش فقط این است که گوینده حرف مایل نبود گفته شود. این هم ضرری است. گاهی اوقات مضرات بزرگتری دارد این شایعه پراکنی‌ها. غالبا هم وقتی نقل می‌کنند دقیق نقل نمی‌کنند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates