23.10.2016

با اعلام برائت از فضاسازی رسانه‌های معاند صورت می‌گیرد؛ درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

ایکنا: گروه فعالیت‎های قرآنی: براساس اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده سعید طوسی در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بنابر اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده «سعید طوسی» که تعدادشان سه نفر می‎باشد، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به آیت‎الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه هستند.
گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان قرآن و نظام اسلامی به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.
گزارش خبرگزاری ایکنا حاکی است به دنبال طرح اتهامی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا، شاهد فضاسازی و جریان‌سازی شدید رسانه‎های خارجی و معاندان نظام جمهوری اسلامی بودیم که این نامه و ابراز انزجار شاکیان پرونده، بار دیگر طرح شومی که معاندان و دشمنان قرآن به آن دل بسته‎اند و آن را دستاویزی برای تخریب چهره انقلاب و مسئولان نظام اسلامی قرار داده‎اند، خنثی خواهد کرد.
به دنبال فضاسازی شبکه ضدانقلابی صدای آمریکا جمعی از پیشکسوتان و فعالان قرآنی نیز از جمله استاد عباس سلیمی، استاد سیدمحسن موسوی‌بلده در گفت‎وگوهایی که با ایکنا داشتند، هدف از این جریان‎سازی‎ها گسترده را انتقام از قرآن عنوان کرده و خواستار پیگیری موضوع از طریق قانونی با حفظ منطق و آرامش جامعه قرآنی شدند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates