16.11.2016

نامه حاج حسين شريعتمدارى به عاليجناب دونالد ترامپ؛ ف. م. سخن

گویانیوز: حضور محترم رياست محترم جمهور ايالات متحده امريكا (مرگ بر امريكا) عاليجناب دونالد ترامپ

پس از عرض سلام و تحيات، تبريك اينجانب حاج حسين شريعتمدارى، مدير روزنامه ى پر تيراژ (١٠٠٠٠ نسخه) و پر خواننده (٢٠٠٠ نفر) «كيهان»، به مناسبت فرخنده رويداد انتخاب حضرتعالى به عنوان رييس جمهور كشور جنايتكار امريكا (دان ويت يو. اس.ا)، بپذيريد.

لازم به توضيح خدمت آن عاليجناب مى باشد كه اينجانب روزنامه اى را اداره مى نمايم كه ناشر افكار حضرت «آقا» مى باشد (جهت اطلاع عرض مى نمايم كه حضرت «آقا» همان حضرت آيت الله العظمى امام «نظامعلى» خامنه اى، رهبر انقلاب شكوهمند اسلامى مى باشند. تغيير در نام كوچك ايشان اخيرا به دليل به كار بردن لفظ «نظام» به جاى نام ايشان در برخى مقالات است كه مثلا مى نويسند، امضاى برجام خواست يك نفر نبود بلكه خواست «نظام» بود و امثالهم…).

IMG_4366.JPG

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com

ملاحظه مى فرماييد كه توضيح مسائل جمهورى اسلامى، به سادگى امكان پذير نمى باشد، چرا كه موضوعات در كشور اسلامى ما آن قدر در هم پيچ شده، كه راستياتش خودمان هم گاهى از آن سر در نمى آوريم.

همين نامه نگارى اينجانب با جناب عالى، جزو عجايب نه گانه مى باشد چرا كه اصولا ما سى و هشت سال شعار «حرف نزن، داد بزن!» و «ما در دهان امريكا مى كوبيم!» و شعارهاى مشابه داده ايم و حتى اخيرا يكى از آياتِ سالخورده و «عِظام» ما، به اين نتيجه رسيده اند كه با كفار، مذاكره و معامله و غيره مى نماييم و حتى پايگاه نظامى در اختيارشان قرار مى دهيم ولى با امريكاى جنايتكار (كه هر چه خاك جهان است بر سر او باد) مذاكره نمى نماييم. حالا چطو شده كه اينطو شده، اين هم از عجايب است كه احتمالا انتخاب حضرتعالى، موجبات آن را فراهم آورده است.

اينجانب، نماينده ى مقام بسيار عظيم ولايت، در روزنامه كيهان مى باشم، و نقش پيشگو و فالگير نظام و حضرت «آقا» را دارم، بدين صورت كه امروز هر چه مى نويسم، فردا يا پس فردا به طرز عجيبى، به منصه ظهور مى رسد و يا اتفاق مى افتد. يعنى امروز در ستون «يادداشت روز» و يا «گفت و شنود» مى نويسم، ««حسن» خر است» و به ناگهان مشاهده مى شود، كه حزب اللهى هاى كشور، از فرداى آن روز به ناگهان بر مى خيزند و كفن مى پوشند و پابرهنه از قم به طرف تهران حركت مى كنند و شعار مى دهند «حسن خر است، گاو من است»! چند وقت بعد هم، حضرت آيت الله العظمى امام نظامعلى خامنه اى، در يك سخنرانى پر شور مردمى، همين جمله ى «حسن خر است» را به كار مى برند و حسن كه تا ديروز محترم و معقول به نظر مى رسيد، به ناگهان تبديل به آب دماغ شتر مى شود كه ياران حضرت «آقا» سعى در پاك نمودن آن، از چك و چانه ى شتر دارند. بنابراين به قول شاعر بزرگ ما، «منو دستكم نگير» كه در دانشگاه هاى برنامه ريزى هاى استراتژيك، تحت دكترين NO TAKE ME LITTLE HAND آموزش داده مى شود كه البته چون جناب عالى از اين چيزها سر در نمى آوريد به همين اندازه بسنده مى نمايم.

اما غرض از مزاحمت اين كه چون جناب عالى رفتاراً و گفتاراً و به ظن قريب به يقين كرداراً خيلى شبيه به ما مى باشيد و حضرت امام نظامعلى خامنه اى نظر لطف و مثبت نسبت به شما دارند، و نحوه ى سخن گفتن شما خيلى شبيه به پرزيدنت سابق ما -كه جايش در كنار شما بسيار خالى ست- يعنى آقاى احمدى نژاد مى باشد، و تصور ما بر اين است كه آن كارى كه احمدى نژاد در كشور ما نمود، شما در كل جهان خواهيد نمود، و اگر خاطر مبارك باشد نظر آقاى احمدى نژاد به نظر حضرت آقا نزديك تر بود و به خاطر اين مردِ مانندِ شما استثنايى، روابط دوستانه ى ٥٠ ساله اش را با آقاى ع.ا.ه.ر. بر هم زد، بارى گمان ما بر اين است كه نظر شما به نظر «آقا» نزديك تر باشد، گيرم ايشان در سخنرانى جانانه شان، اسم شما را به كار نبردند و به شما «مرد» و به رقيب شما هيلارى آكله گرفته «زن» گفتند كه اين خود نزديكى بسيار زياد ايشان به شما را نشان مى دهد چرا كه اگر غير از اين مى بود، به جناب عالى، «مردك» مى گفتند، و باز هم بارى، همين ها باعث شد تا اين جانب كه مدارك همه را در زير بغل دارم و جز «افشاگرى» كارى نمى دانم، تصميم گرفتم به جاى افشاى «نيمه ى پنهان» شما، با شما مكاتبه نمايم و از آن عاليجناب درخواست نمايم كه بزنيد اين «برجام» لعنتى و شيطانى را پاره كنيد، تا با هم و دور هم به ريش آقاى پرزيدنت ما، يعنى شيخ حسن، معروف به «كليدساز ناشى» بخنديم!

ما تا كنون هر چه كرديم و هر چه گفتيم و هر چه نوشتيم و هر چه تيتر زديم و هر چه مسخره بازى در آورديم و خلاصه به هر چه فكر شما برسد دست يازيديم، نتوانستيم «مردك» را وادار كنيم كه از برجام در آخر دوره ى رياست جمهورى اش دست بكشد و بگذارد ما در دوران پسا برجام و تحريم ها (علامت چشمك) بمانيم و با شما يعنى امريكاى جنايتكار (علامت چشمك و لبخند) به فحش و فحش كارى مشغول باشيم و در پشت صحنه، «آره و اينا و مشاوِرِت مى دونه ديگه…».

راستى گفتيم مشاور، ياد مشاورِ خيلى برجسته ى شما، صبيه ى عاليه و «ماليه»ى آن جناب، يعنى ايوانكا خانم گل افتاديم كه سلام اينجانب را خدمت ايشان ابلاغ مى نماييد و از طرف آشپزخانه ى ما هم به همسر بسيار هنرمند خود كه موجب افزايش «بصيرت» ما شدند و نور بصيرانه بر چشمان ما پاشيدند سلام مى رسانيد. ايشان عكس ملانيا خانم را در مجلات خارجى ديده بودند و ما آن شب تا صبح از شدت بصيرت -كه به طرز غريبى بالا زده بود- نتوانستيم بخوابيم.

من رجاء واثق دارم كه دو كشور بزرگ و متمدن جمهورى اسلامى و امريكاى جنايتكار، تحت رهبرى داهيانه ى حضرت امام خامنه اى و عاليجناب ترامپ خواهند توانست دنيا را زير و رو نمايند و به بشريت نشان دهند كه چگونه مى توان هر روز و هر ساعت هيجان داشت و از آرامشى كه باعث خمودى انسان مى شود رهايى يافت. گام اول در اين زمينه، پاره كردن «برجام» شيطانى ست كه در اين مورد چشم اميد ما به دستان پر توان شيطان بزرگ مى باشد.

و من الله التوفيق عليه التكلان
مرگ بر آمريكا
زنده باد خودمان
حاج حسين شريعتمدارى ملقب به حسين بازجو

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates