29.11.2016

عباس جعفری دولت‌آبادی٬ دادستان تهران: دستور جلب محمود صادقی به قوت خود باقی است

دیگربان: عباس جعفری دولت‌آبادی٬ دادستان تهران اعلام کرد دستور جلب محمود صادقی به قوت خود باقی است و مقاومت این نماینده در قبال مامورین بر اتهامات قبلی وی افزوده خواهد شد.

آقای جعفری دولت‌آبادی افزوده «تحریک» افراد برای حضور و اجتماع در مقابل منزل این نماینده مجلس بر اتهامات قبلی وی افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرده که دستور جلب صادره از دادسرای فرهنگ و رسانه مطابق با موازین «قانونی» بوده و کماکان به وقت خود باقی است.

به گفته جعفری دولت‌آبادی «در پرونده مطروحه علیه آقای محمود صادقی هشت فقره شکایت خصوصی و سه فقره اعلام جرم عمومی مطرح شده» است.

این مقام قضایی افزوده حکم جلب این نماینده مجلس پس از بارها بی‌اعتنایی به احضار وی به دادسرا صادر شده است.

دادستان تهران اضافه کرده «صدور دستور جلب همواره به منزله بازداشت متهم نخواهد بود زیرا ممکن است اظهارات متهم نزد بازپرس موجب اثبات بی گناهی گردد.»

وی همچنین گفته «از برخی نمایندگان مجلس انتظار می‌رود به جای حمایت از یکدیگر از قانون تبعیت کرده و اجازه ندهند فردی با اقدامات غیرمتعارف موجب تجری دیگران گردد.»

دادستان تهران همچنین افزوده «از آقای صادقی انتظار می‌رود به دستور قضایی احترام گذارد و خود را به مراجع قضایی معرفی کند و در غیر اینصورت مامورین موظفند متهم را جلب و به دادسرا معرفی کنند.»

اظهارات وی با وجودی بیان شده که احمد توکلی٬ از چهره‌های سرشناس محافظه‌کار٬ اقدام دادستانی برای بازداشت صادقی را بی‌توجهی به قانون اعلام کرده و از دولت‌آبادی خواسته بود مقابل قانون تمکین کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates