26.12.2016

هشدار پزشکان درباره‌ی وضعیت آرش صادقی در شصت و سومین روز از اعتصاب غذا

سحبانیوز: آرش صادقی، زندانی سیاسی، شامگاه گذشته، در آستانه شصت و سومین روز از اعتصاب غذا به دلیل تپش قلب شدید به صورت اورژانسی به بهداری زندان اوین منتقل شد.

آرش صادقی، زندانی سیاسی که در اعتراض به نقض مکرر قانون در پرونده خود و همسرش، گلرخ ایرایی، از روز دوشنبه سوم آبان‌ماه سال جاری، اقدام به اعتصاب غذا کرده، شب گذشته چهارم دی ماه، در پی تپش قلبش شدید به بهداری منتقل شده و پزشکان برای درمان وی از داروی “پروپرانولول” استفاده کرده اند؛ پس از تزریق این دارو حال آرش صادقی وخیم تر شده و دچار تهوع شدید و بالا اوردن خون و لخته خون گشته است.

پزشک بهداری دستور بستری شدن در بیمارستان و سرم تراپی صادر کرده اما این زندانی سیاسی با انتقال به بیمارستان و وصل سرم مخالفت نموده و به بند بازگشته است.

پزشکان همچنین درباره ی بالا بودن غلطت خون آرش صادقی هشدار داده و اعلام داشته اند که خطر ایست قلبی وی را تهدید می کند.

گفتنی است، آرش صادقی پس از ۶۳ روز اعتصاب غذا قادر به تکلم نبوده و با توجه به افت شدید فشار (۸ روی ۵)، بیش از نوزده کیلو کاهش وزن، بیهوشی‌های پیاپی، مشکلات کلیوی و معدوی، بالا آوردن لخته های خون، تپش قلب و همچنین تنگی تنفس، خطر مرگ وی را تهدید می کند. این درحالی است که تاکنون مسئولان قضایی هیچ واکنشی به خواسته‌های قانونی این زندانی سیاسی محکوم به نوزده سال حبس نشان نداده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates