31.12.2016

مطهری:عامل شنود دفتر شخصی ام اخراج شد /پرونده عاملان حادثه شیراز در قوه قضاییه در حال بررسی است

ایرنا: نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده شنود در دفتر خود گفت: وزارت اطلاعات اعلام کرد که این پرونده مربوط به دولت قبل بوده و عامل آن اخراج شده است.
[مطهری:عامل شنود دفتر شخصی ام اخراج شد /پرونده عاملان حادثه شیراز در قوه قضاییه در حال بررسی است]

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،‌ علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز – شنبه – مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سه پرونده حمله به وی در شیراز، لغو سخنرانی در مشهد و اقدام به شنود از دفتر شخصی مطهری در دولت قبل اظهارداشت: پیگیری پرونده شیراز در مجلس انجام شد، پرونده عاملان آن حادثه در دادگاه و قوه قضاییه در حال بررسی است.
وی تاکیدکرد: در این راستا منتظر گزارش کمیسیون شوراها در مورد لغو سخنرانی بنده در مشهد هستم تا این گزارش در مجلس قرائت شود.
مطهری در مورد پرونده شنود دفتر خود گفت: وزارت اطلاعات در مورد این پرونده اعلام کرد که این کار مربوط به این وزارتخانه در دولت گذشته بوده و کسی که عامل این مساله بود اخراج شد و من دیگر نیازی به پیگیری بیشتر ندیدم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شود، خاطرنشان کرد که درباره انتخابات ریاست جمهوری صحبت نمی کنم.
سیام**9121** 1336 خبرنگار: سمیه لاری**انتشار: مهرنوش خانزائی

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates