03.01.2017

نامه آقای هاشم خواستار به خامنه ای در رابطه با اعتصاب آرش صادقی

جوانه ها: آقای هاشم خواستار نماینده معلمان ایران با نوشتن نامه ای ٬خامنه ای را خطاب قرار داده و شخص مستقیم خامنه ای را مسول جان آرش صادقی دانسته است.

متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:
آقای خامنه ای
اعتصاب غذای آرش صادقی به مدت هفتاد روز لکه ی ننگی است بر دامن جمهوری اسلامی همچون دیگر ننگها که تا ابد پاک نخواهد شد چرا آزادش نمیکنید؟
آقای خامنه ای مردم انقلاب کردند که وضعیتشان بهتر شود نه اینکه از همه نظر بدتر شود!!شما دنیای مردم ایران و خاورمیانه را جهنم کرده اید که میخواهید آنها را به بهشت ببرید.
در رژیم شاه حلبی آباد داشتیم ، حالا آنها تبدیل به گور خواب شده اند افتخار است؟مردم کشورهاییکه حاکمانشان را به معنای واقعی ، خودشان انتخاب میکنند سال به سال از طبقه ی پایینشان که در ایران طبقه ی فقیر است کاسته و به طبقه ی متوسط افزوده میشود، اما در کشور ما از همان ابتدای انقلاب مرتب از طبقه ی متوسط کاسته و به طبقه ی فقیر افزوده میشود.تنها در حاکمیت شما طبقه ای نو ظهور و کوچک اما چپاولگر به نام اختلاس گر بوجود امده است.
آقای خامنه ای اگر نمیدانید با لباس مبدل داخل مردم بروید که ناله و فغان مردم از ظلم حکومت شما به عرش رسیده است . آقای خامنه ای آدرس غلط ندهید که من به مسئولان گفتم، همه میدانندبزرگترین مسئول و رهبر مسئولان شما هستید.مردم خوب میدانند که شرایط بوجود امده محصول مدیریت شماست.از زمان خاتمی فهمیدند که رئیس جمهور تدارکات چی بیش نیست. اعتصاب غذای زندانیان سیاسی وارد مرحله ای شده که همچون گورخوابها به ملت شوک وارد کرده است:که در این مملکت چه خبر است؟؟!!
آقای خامنه ای به خدا قسم ملت همان هاییکه دستچین میکنند و نزد شما می اورند که شما برای انها سخنرانی میکنید نیستند.اقای خامنه ای فریب القاب بزرگ همچون رهبر معظم و ولی امر مسلمین جهان را نخورید،کدام کشور با ۳ملیون کودک کار و ۱۳ملیون فقیر مطلق ۶ میلیارد دلار هزینه ی یک قبر میکند؟؟!!
امثال آرش صادقی و اسماعیل عبدی و بهشتی لنگرودی و علی اکبر باغانی و… چه خطری دارند که باید زندان و یا تبعید باشند؟؟!!اسماعیل عبدی و بهشتی و باغانی معلم ، امنیت را به هم میزنند یا دزدانی که در راس حاکمیت هستند؟آقای خامنه ای دارید طیفی که بخاطر یک لقمه نان وارد حکومت شما شده اند،انها را در مقابل ملت قرار میدهید.فراموش کردید بعد از انقلاب حتی سربازانیکه بسوی مردم تیر اندازی کرده بودند محاکمه و اعدام شدند؟دنیا خیلی کوچک شده ، هیچکس نمی تواند از عدالت فرار کند، بالاخره روزی باید پاسخگوی اعمال خود باشد.
پس آقای خامنه ای بدانید و اگاه باشیدکه این شرایط نمی تواند دوام داشته باشد و از خشم مردم بترسید. آقای خامنه ای دلخوش به ان سیصد هزار نفر که با اتوبوس و تعطیلی کارخانه و مدرسه و … به تهران اوردند که از امنیت کامل برخوردار بودند تا نمایش حمایت از ولایت اجرا کنند نباشید.در بیست و پنجم خرداد ۸۸سه ملیون در تهران به خیابان ها امدند که می دانستند ممکن است دیگر هیچ وقت به خانه بر نگردند.
آقای خامنه ای به بالای رشته کوه های البرز رفته و با خودتان فکر کنید که اگر تنها یک درصد این جمعیت به حق خواهی برخاست با کدام نیروی نظامی میتوانید جلودارش باشید؟فراموش نکنید که بدنه ی سپاه و بسیج که شما متکی به ان هستید از همین مردم هستند .آنها حاضر نخواهند شد که به روی خواهر و برادر خود تیر اندازی کنندهمچنانکه در رژیم شاه در زمان تظاهرات مردم ،ارتشیان و سربازان از پادگانها فرار میکردند.
زندانیان سیاسی از جمله آنهاییکه اعتصاب غذا کرده اند همچون:
آرش صادقی ،زرتشت احمدی راغب ،علی شریعتی ،حسن رستگاری مجد،سعید شیرزاد،مهدی کوخیان ، محمد علی طاهری،محمدرضا نکونام ،لاوین کریمی از زندان همدان وصابر ملک رئیسی هموطن بلوچ در زندان اردبیل ….را ازاد کنید.

سید هاشم خواستار نماینده ی معلمان ایران
خبرها را از کانال جوانه ها در تلگرام دنبال کنید
https://telegram.me/javanea

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates